تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۰۶/۰۶ - ۱۰:۵۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 160474


برنامه “با هم حرف بزنیم” از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۴ و ۵ دقیقه از رادیو سلامت در قالب یک مجله تخصصی به مشکلات زوجین می پردازد.
به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، این برنامه در قالب مجله تخصصی به تهیه کنندگی و سردبیری ملیحه کاظمی تولید می شود. کاظمی درباره این برنامه می گوید: برنامه با هم حرف می زنیم فردا یکشنبه ۷ شهریور ماه به این موضوع می پردازد که دعوای خوب میان زوجین بهتر از این است که ماسک بر صورت زده و از اختلافات شان صحبت نمی کنند. همچنین روز دوشنبه ۸ شهریور ماه موضوع حساسیت اضطرابی را مورد بررسی قرار می دهیم.
این برنامه رادیویی با محوریت موضوعات روانشناسی از گروه بهداشت و روان رادیو سلامت پخش می شود و هر روز به موضوعاتی می پردازد که دغدغه شنوندگان است. البته زبان برنامه به گونه ای انتخاب شده تا مباحث تخصصی برای شنوندگان عام کاربردی باشد. بررسی اختلالات روحی و ارتباطی، افسردگی، انسان و طبیعت و … از دیگر موضوعاتی است که برنامه “با هم حرف بزنیم” به آن می پردازد.
میترا بهرامی گویندگی این برنامه را به عهده دارد. برنامه شامل آیتم های مختلف از جمله درس روز است که درباره مباحث کرونا هر آنچه که لازم را باشد را به شنوندگان آموزش می دهد و در آیتم اندیشگاه هم کتاب های مناسب با محوریت رواشناسی برای شنوندگان معرفی می شود.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها