تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۰۵/۰۵ - ۱۴:۴۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 159252

 

برنامه زاویه پنهان به تهیه کنندگی سعید یوسفی به تبلیغات کاذب و دروغین در رسانه ها در حوزه سلامت می پردازد و یکی از آیتم های برنامه با نام گزارشگر ما باشید پخش می شود.

به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، سعید یوسفی، تهیه کننده و سردبیر برنامه در این باره می گوید: این برنامه از تولیدات گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت است که سبقه ۱۲ ساله دارد و کاملاً چالشی و پژوهش محور است. هدف اصلی برنامه پرداختن به تبلیغات کاذب و دروغین در رسانه ها در حوزه سلامت است. ما این تبلیغات را زیر ذره بین قرار می دهیم و با حضور کارشناسان حوزه سلامت و مسئولان رسانه مورد بررسی قرار می دهیم.
وی ادامه می دهد: این برنامه شامل دو آیتم است. یکی از آیتم ها با نام گزارشگر ما باشید با هدف ایجاد تعامل میان مخاطبان پخش می شود. محتوای این آیتم به واسطه مردم تامین می شود. یعنی مخاطبان از تجربیات شان در حوزه تبلیغات کاذب در حوزه پزشکی و سلامت که در فضای مجازی، شبکه های معاند و …. رو به رو شده اند، خواهند گفت و ما را در تهیه برنامه همراهی می کنند. آیتم دوم با نام میکروفن مخفی است که خودم به عنوان یک فرد نیازمند با مراکزی تماس می گیرند که مدعی هستند در حوزه سلامت و پزشکی خدمات می دهندف در حالی که تبلیغات کاذب است و بعد با رعایت مسائل حقوقی صحبت های آنها در برنامه پخش می شود.
این تهیه کننده اشاره می کند: البته هدف ما این است که تبلیغات سره را از ناسره مشخص کنیم. قصد نداریم تبلیغات علمی را زیر سئوال ببریم. بلکه تبلیغات نادرست را مورد بررسی قرار می دهیم تا مردم آگاه شوند که چنین تبلیغاتی چه آسیب های جسمی و روحی به آنها می زند. این برنامه چهارشنبه ها ساعت ۱۳ و ۲۰ به صورت زنده از رادیو سلامت پخش می شود.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها