تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۱۲:۴۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 157317

برنامه روی خط خبر به تهیه کنندگی محسن کریمی اختصاص به اتفاقات مهم در حوزه سلامت اجتماعی دارد و روز چهارشنبه ۲۶ خرداد ماه روی آنتن رادیو سلامت می رود.
به گزارش سینماسینما و به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، شهرام زین العابدینی مدیر گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت در این باره توضیح می دهد: این برنامه رادیویی چهارشنبه ها ساعت ۲۰ به مدت یک ساعت روانه آنتن سلامت می شود. برنامه سازان برنامه روی خط خبر هر هفته تلاش می کنند به اتفاقات مهم در حوزه سلامت اجتماعی که در هفته جاری رخ داده، بپردازند و در این باره با کارشناسان صحبت کنند. در واقع ما زوایای پیدا و پنهان اخبار یک هفته را مورد بررسی قرار می دهیم که در شبکه های مجازی دست به دست هم چرخیده است و با مسئولان مربوطه نقد و بررسی خواهیم کرد.
به گفته وی، این برنامه رادیویی شامل سه بخش محیط زیست، پزشکی و آسیب های اجتماعی است. گوینده برنامه فاطمه شهبازی است و در هر قسمت از برنامه دو خبرنگار از رسانه های مختلف هم حضور دارند که درباره موضوع برنامه صحبت کرده و خبرها را بررسی می کنند.
برنامه روی خط خبر روز چهارشنبه ۲۶ خرداد ماه موضوع توقف واکسیناسیون کرونا از موقتی بودن تا تکذیب توقف آن را تحلیل می کند. دکتر تبریزیان رییس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت و عضوی ازستاد مقابله با کرونا در این بخش حضور دارد. بخش دیگر برنامه به نهاده زنده بخش کشاورزی (زنبور عسل ) و ادامه تلفات آن اختصاص دارد و محسن موسویان مدیرعامل اتحادیه سراسری زنبورداران ایران و مدیرکل دفترامور طیور و زنبورعسل وزارت جهادکشاورزی صحبت خواهند کرد. همچنین به موضوع سازگاری با کم آبی حلال مشکل کم آبی سیستان با حضور محمددلمرادی مدیرعامل شرکت اب منطقه ای استان و مدیرکل محیط زیست استان پرداخت خواهد شد.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها