تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۱۰/۲۵ - ۱۷:۲۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 167680

برنامه “افق روشن” به تهیه کنندگی مرتضی میلانی روز دوشنبه ۲۷ دی ماه موضوع خودروزدایی از شهر را با حضور کارشناسان بررسی می کند.
به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، مرتضی میلانی، تهیه کننده درباره برنامه “افق روشن” توضیح داد: به مناسبت هفته هوای پاک روز دوشنبه ۲۷ دی به موضوع خودروزدایی از شهر می پردازیم. زیرا سال ۹۸ در تهران قرار شد طرح خیابان پیاده اجرا شود و در چنین خیابان هایی امکان سفر با خودرو سلب شود اما زمزمه هایی درباره هزینه کرد بودجه برای ساخت دوباره خیابان های خودرویی به گوش می رسد. به همین دلیل این موضوع در برنامه روز دوشنبه مورد بررسی قرار می گیرد. در برنامه روز دوشنبه ارتباط تلفنی با مهدی حسن زاده مشاور توسعه حمل و نقل پاک در شهرهای کشور و مریم لک کارشناس دفتر حمل و نقل و ترافیک سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور برقرار می شود.
برنامه افق روشن روزهای شنبه و دوشنبه به صورت زنده از رادیو اینترنتی و از اپلیکیشن ایران صدا و از رادیو سلامت پخش می شود. این برنامه از ساعت ۹ و ۱۰ دقیقه روانه آنتن رادیو سلامت می شود.
در این برنامه مستند گزارشی متناسب با موضوع مورد بحث پخش خواهد شد و گزارش مردمی از دیگر بخش های برنامه است که کارشناسان مختلف از نگاه شان به این موضوعات می پردازند.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها