تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۳:۵۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 154034

 

برنامه ۹۹ درجه، روزهای پنجشنبه ساعت ۱۴ و ۵ دقیقه در رادیو سلامت، پرونده قضایی افراد پرخاشگر ناشی از کنترل خشم را مورد بررسی قرار می دهد.

به گزارش سینماسینما، این برنامه در قالب مجله ای با محوریت مدیریت خشم تولید و روانه آنتن می شود. به گفته سارا شریفی تهیه کننده، در این برنامه افرادی که به دلیل پرخاشگری ناشی از عدم کنترل خشم دارای پرونده قضایی هستند، بررسی می شوند و در خلال این بررسی با حضور کارشناس مربوطه علت شناسی نیز می شود. در این برنامه به شنوندگان آموزش داده می شود که چطور خشم خودشان را کنترل کنند، زیرا گاهی کنترل نکردن خشم منجر به عواقب بسیار تلخ و دردناکی خواهد شد.

این برنامه شامل آیتم های متنوع است. آیتم یک آن به روایت برشی از زندگی یک فرد که دستخوش پرخاشگری شده است، اختصاص دارد. آیتم خشم در مشت، راهکارهای کنترل خشم را آموزش می دهد. آیتم خشم و هیاهو موضوع رفتارها و هیجان های مرتبط با خشم و پرخاشگری را مورد بررسی قرار می دهد. برنامه ۹۹ درجه پنجشنبه ساعت ۱۴ و ۵ دقیقه از رادیو سلامت پخش می شود و پنجشنبه ۲۶ فروردین به پرونده قضایی زن و شوهری می پردازد که دعوای سنگین و کتک کاری داشتند. کارشناس درباره علت این خشونت خانگی در برنامه صحبت می کند.

دکتر حامدرضا مهتدی مجری کارشناس، دکتر لادن فتی و دکتر سعیده هادی کارشناسان برنامه هستند.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها