تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۰۵/۳۰ - ۱۰:۵۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 160188


برنامه رادیویی عشق کتاب روز یکشنبه ۳۱ مرداد ماه ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه به بررسی کتاب عیبی ندارد اگر حالت خوش نیست، اختصاص دارد.
به گزارش جام جم، سارا شریفی، تهیه کننده برنامه عشق کتاب در این باره می گوید: این برنامه از تولیدات گروه بهداشت و روان رادیو سلامت است و برای دوستداران کتاب پخش می شود. در برنامه روز یکشنبه ۳۱ مرداد ماه کتاب عیبی ندارد اگر حالت خوش نیست نوشته مگان دیواین بررسی می شود. همچنین بهاره ارشد ریاحی به عنوان نویسنده مهمان در این برنامه حضور دارد و در این باره صحبت می کند.
در معرفی کتاب آمده است: این کتاب به موضوع از دست دادن عزیزان و چگونگی رویارویی با آن می‌پردازد. این کتاب باعث می‌شود تا نسبت به عشق، فقدان و دل‌شکستگی تجدید نظر کنید.
مگان دیواین (Megan Devine) در این کتاب از تجربیات شخصی خود می‌گوید و بر اساس این تجربیات برای شما نحوه‌ی مواجهه با سوگواری را شرح می‌دهد. البته دیواین در این کتاب با تکیه بر فرهنگ مردم آمریکا صحبت می‌کند اما کلیت صحبتی که به دنبال انتقال آن است با فرهنگ ما نیز هم‌خوانی دارد.
این نویسنده سال‌ها به عنوان روان‌درمانگر خصوصی فعالیت داشت و به دیگران برای مواجهه با مشکلاتشان کمک می‌کرد تا اینکه همسر خود را از دست داد و متوجه شد که تمام نصایح و راهنمایی‌هایی که تا آن روز به بیماران ارائه می‌کرد کارآمد نبوده است؛ چرا که او تا آن زمان از غم و سوگواری هیچ نمی‌دانست و آن را از نزدیک لمس نکرده بود. او پس از مرگ همسرش با هزاران سوگوار همکاری داشت و از این طریق اطلاعات و تجربه‌ی زیادی در مواجهه با این معضل به دست آورد و حاصل تجربیات این دیدارها و نظریات وی، کتاب پیش رو است.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها