بروس ویلیس و لوک ویلسون در یک فیلم اکشن جدید با عنوان «کوچه بنزین» همبازی میشوند.
به گزارش سینماسینما، به نقل از ورایتی، بروس ویلیس، لوک ویلسون و دوون ساوا قرار است بازیگران اصلی یک تریلر اکشن جدید به نام «کوچه بنزین» شوند. این فیلم این هفته در بازار فیلم اروپا به خریداران ارائه میشود.
ادوارد دریک کارگردان «گناه کیهانی» مسئولیت کارگردانی این فیلم را با فیلمنامهای نوشته تام سیرچیو بر عهده خواهد داشت و در این فیلم دوباره با ویلیس همکار میشود. مراحل تهیه فیلم از اوایل مارس در آمریکا آغاز میشود.
ساوا در این فیلم نقش جیمی جین را بازی میکند، یک فرد خشن رییسماب که درگیر قتل سه ستاره هالیوودی که در استخر یک هتل لوکس غرق شدهاند، میشود. جیمی از نظر دو کارآگاه قتل با بازی ویلیس و ویلسون مظنون اصلی است، اما تصمیم میگیرد خودش تحقیقاتی را در این زمینه انجام دهد و قانون را طوری جلو ببرد که پلیس نمیتواند.
در حالی که قاتل هم دنبال جیمی است، او با دو کارآگاه همراه میشود تا در پروندهای خطرناک حقیقتی را آشکار کند که بسیار بزرگتر از چیزی است که آنها ابتدا فکر میکردند.
آریانه فریزر مدیر عامل هایلند فیلم گروپ که مسئولیت توزیع بینالمللی فیلم را بر عهده دارد گفت «کوچه بنزین» اکشنی است که «تمام اجزای مورد نیاز برای موفقیت بازرگانی را با یک خط داستانی و ارزشهای تولیدی دارد و همه اینها ارزش فیلم را در بازار بالا میبرد.»
دلفین پریر معاون اجرایی هایلند هم اضافه کرد: «فاکتور خیلی باحال فیلم نقشآفرینی بروس ویلیس، لوک ویلسون و دوون ساوا است که در لسآنجلس امروزی تعقیب ماشینی و موتوری دارند و دنبال قاتل میگردند. فیلم پر از صحنههای نبرد اکشن است که جوی عالی دارد. این فیلم فوقالعاده خواهد بود.»
ویلیس، ستاره بلاکباسترهایی از جمله «سخت جان» و «شهر گناه»، در جدیدترین پروژه خود در فیلم «گلس» کنار ساموئل ال. جکسون، جیمز مکاووی و سارا پولسون نقشآفرینی کرد.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت





