دانشجویان کلیه رشتهها میتوانند از دوشنبه اول مهرماه با بلیت نیمبها به تماشای نمایش «اثر پرتوهای گاما بر گلهای همیشه بهار» بنشینند.
به گزارش سینماسینما، اجرای دوم نمایش «اثر پرتوهای گاما بر گلهای همیشه بهار» به کارگردانی مهتاب نصیرپور از ۲۷ شهریورماه در تماشاخانه مهرگان شروع شده است. این نمایش هر شب به جز شنبهها ساعت ۲۱ روی صحنه میرود.
با آغاز سال تحصیلی دانشجویان میتوانند با ارائه کارت دانشجویی به گیشه تماشاخانه، هفته اول مهرماه از تخفیف این نمایش استفاده کنند.
مهتاب نصیرپور، سامان مظلومی، مبینا طبایی، المیرا صارمی، آریان مجدپور و نیکتا مستوفی بازیگران این نمایش هستند. شهرام زرگر این نمایشنامه را ترجمه و محمد رحمانیان آن را دراماتورژی کرده است. رستاک حلاج خواننده و آهنگساز ترانه «گلهای همیشه بهار» را برای این نمایش اجرا کرده است.
سایر عوامل این نمایش عبارتند از ترانهسرا: حسن علیشیری، تنظیم: اشکان دباغ، دستیاران کارگردان: پدیده جمالها، علیرضا فولادشکن، محمود زهرهوند، شهاب ملکپور، مشاور رسانهای: محدثه واعظیپور.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- به مناسبت سومین سالگرد تاسیس سوینا؛ نسخه ویژه نابینایان «پرده آخر» با صدای مهتاب نصیرپور منتشر میشود
- از ۱۴ اردیبهشت؛ «الد سانگز: عشق روزهای کرونا» در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه میرود
- دعوت به مراسم اسیدپاشی و آدامسخوانی؛ رونمایی و نمایشنامهخوانی دو اثر محمد رحمانیان برگزار میشود
- دیدار جمعی از هنرمندان با واروژ کریممسیحی/ یادی از خاطرات گذشته
- مهتاب نصیرپور: بعضی افراد معتقدند بازیگر باید سرش را پایین بیندازد و فقط به کار خودش فکر کند
- حمایت مهتاب نصیرپور از پویش «یاری به ایستادگی درختان سپید دشت» + ویدئو
- تقویت روحیه مطالبهگری
- نمایش مهتاب نصیرپور دوباره روی صحنه میرود
- برگزاری سومین دوره مراسم اهدای نشان داود رشیدی
- فردا؛ آغاز اجرای تئاتر مهتاب نصیرپور
- نخستین تجربه کارگردانی مهتاب نصیرپور پس از سه دهه بازیگری
- «سرو زیر آب» و «آستیگمات» روی پرده میروند
- زمان اکران «آستیگمات» مشخص شد
- گفتوگو با کارگردان «آستیگمات»/ مصطفوی: آشنازدایی را دوست دارم
- سهراب پورناظری موسیقی فیلم «آستیگمات» را میسازد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- یادداشتی برای فیلم «رها»/ جامعه ناکارآمد و پدرهای بیخاصیت
- رونمایی از پوستر «زال و رودابه» در آستانه جشنواره فیلم فجر
- حاشیههای جشنواره فیلم فجر/ از دست دادن رضا بابک با مرضیه برومند تا سوءاستفاده از صدا و تصویر شکیبایی
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
- «۱۹۶۸»؛ هیاهو برای هیچ
آخرین ها
- آسیبهای اجتماعی و خنثیبودگی انسانی
- من را خسرو پدر زیبا صدایم کنید…
- «زیبا صدایم کن»؛ یک رابطه پدر و دختری لطیف و انسانی
- سه فیلم از یک نگاه/ ملودرام اشکانگیز، آدمهای حاشیهای جامعه و آتشی که فصل مشترک است
- چهل و سومین جشنواره فیلم فجر؛ نامزدهای بخش مستند اعلام شد
- زمان نمایش «رکسانا»، «پیر پسر» و «قاتل و وحشی» مشخص شد
- یادداشتی بر «آبستن»؛ تعلیق نصفه نیمهای که ناکارآمد میشود
- در پی جنجالها در شبکه اجتماعی ایکس؛ بازیگر شخصیت «امیلیا پرز» از اسکار حذف شد
- چرا فیلم «اسفند» به بدی فیلم «اشکِ هور» نیست؟
- ششمین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- بخش زیادی از انتقاداتی که در برنامه هفت مطرح می شود به خود افخمی بر می گردد
- برخی نهادهای حاکمیتی و ارزشی ، از برند سازی برای مسعود فراستی چه هدفی را دنبال می کنند ؟
- چهارگانه صدرعاملی کامل شد/ عاشقانه آرام میان دو غریبه آشنا
- «توقیف»؛ روایتی صریح از ممیزی در آثار هنری
- پنجمین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- افتتاح دومین دوره بورسیه نخبگان علمی توسط همراه اول
- «یوزفکا» روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو میرود
- رونمایی از پوستر «ژن زامبی» همزمان با معرفی بازیگران و عوامل
- برنده اسکار در داوری نخل طلا؛ ژولیت بینوش رئیس هیات داوران جشنواره کن ۲۰۲۵ شد
- درباره «شمال از جنوب غربی» و «چشم بادومی»/ غلبه نگاه سادهانگاره و طرح مساله با راهحلی نشدنی
- ادب مرد به ز دولت اوست
- «آبستن» و آیندهای درخشان برای کارگردانان فیلم
- یادداشتی بر دو فیلم «رها» و «آبستن»/ زخمهای ماندگار و ماندگاری زخمها
- «بچه مردم»؛ فیلمی که به دیگران جوالدوز میزند، اما از زدن سوزن به خودی باز میماند
- حرفهای تازه رییس اسبق سازمان سینمایی؛ ایوبی: پشتم را خالی کردند/ دولت باید پایش را عقب بکشد
- چهارمین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- حاشیههای سومین روز جشنواره فیلم فجر؛ از مشکل حل نشدنی صدای برج میلاد تا حضور نوزادان در سینمای رسانه
- آموختههایی از پشت صحنه «صد سال تنهایی»/ آیا مارکز از نتیجه اقتباس راضی میشد؟
- پروانه نمایش برای فجر صادر شد؛ «قاتل و وحشی» در جشنواره اکران میشود
- یادداشتی بر «بچه مردم» و «اسفند»/ از روایت دلنشین و شیرین تلخیها تا فیلمنامه چشم اسفندیار