بهاره کیان افشار بازیگر فیلم سینمایی «خانه شیشهای» به کارگردانی امیر پورکیان شد.
به گزارش سینماسینما، با پایان ضبط بخشهای باقیمانده فیلم سینمایی «خانه شیشهای»، بهاره کیان افشار به عنوان یکی از نقش های اصلی فیلم معرفی و نخستین عکس از وی در این فیلم منتشر شد.
کیان افشار در این فیلم نقش یک تهیهکننده موسیقی زنِ دست نشانده را دارد و در معرفی کاراکتر وی آمده است: «تاریخ تولید و انقضای هنرمند مردمی رو سرمایه امثال من مشخص میکنه …!»
دیگر بازیگرانی که جلوی دوربین رفتند، بزودی معرفی خواهند شد.
طراح گریم این فیلم محمدرضا گل افشار است.
تهیه کنندگی این فیلم را سید امیر سیدزاده بر عهده دارد که پیش از این فیلم های «مادر قلب اتمی» و «سهیلا شماره ۱۷» را تهیه کرده است.
اسامی عوامل اصلی فیلم در اخبار بعدی منتشر خواهد شد.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- ۳ فیلم جدید در سینماها/ پایان اکران سراسری «مست عشق» و «سال گربه»
- عرضه آنلاین «مطرب» و «مادر قلب اتمی»
- سید امیر سیدزاده: پروانه ساخت میدهند اما خبری از تولید نیست/ نه بودجه هست نه مخاطب!
- اکران «آینده» از ۲۳ بهمن قطعی شد
- در میزگرد چالشهای اکران آنلاین در سینمای ایران مطرح شد/ چالش اصلی، قانون کپیرایت
- «آینده» با حضور پانتهآ بهرام و کامبیز دیرباز در سینماتک خانه هنرمندان
- «ریست»، در مراحل پایانی فنی
- کارگردان ممنوعه کارگاه آموزشی برگزار می کند
- «ریست» به پایان راه رسید/ تجربه ای از زاویه دوربینهای مداربسته
- زمان پخش مجدد سریال «ممنوعه» مشخص شد
- «ممنوعه» فعلا ممنوع شد
- پوستر سریال «ممنوعه» با تصویر متفاوت بازیگران رونمایی شد + عکس
- فاطمه گودرزی همبازی نیکی کریمی در «ممنوعه» شد
- گریم عجیب بازیگر «خندوانه» در «ممنوعه» / عکس
- هادی حجازیفر به «ممنوعه» پیوست/ تصویر تست گریم
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی





