تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۱:۲۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 61426
 مهرداد صدیقیان، بازیگر سینما و تلویزیون، در برنامه دیشب «خندوانه» از نگاه خود بهترین بازیگران و خوانندگان ایران را معرفی کرد و پیتزا را بهترین اختراع بشر نامید.

به گزارش سینماسینما، رامبد جوان، در برنامه شامگاه چهارشنبه «خندوانه»، میزبان مهرداد صدیقیان، بازیگر نقش اصلی فیلم «ماجرای نیمروز» بود.

صدیقیان در پاسخ به یک پرسش جوان گفت: «سال ۹۵ پر کار بودم و تو پنج فیلم بازی کردم. اما از نوروز امسال تا حالا کاری نکرده‌ام. با این‌حال چند فیلم نمایش داده نشده دارم که با آمدن آن‌ها ، مردم یکی دو سال دیگر هم من را روی پرده می‌بییند.»

در واکنش به این پرسش رامبد جوان که یک‌سال بیکاری از نظر مالی سخت نیست، صدیقیان پاسخ داد: «چرا اما همیشه تلاش می‌کنم یک حداقل پولی همیشه در حسابم باشد.»

او در باره چگونه بازیگر شدن خود توضیح داد: «در خانواده‌ام کسی سینمایی نیست. در مدرسه با تئاتر شروع کردم که کلاس‌های درس را به بهانه آن می‌پیچاندم.»

این بازیگر افزود: «۱۵ یا ۱۶ ساله بودم که فراخوان جذب بازیگر برای فیلم «عصر روز جمعه» را دیدم، تست دادم و در آن بازی کردم. دومین فیلم من هم «اتوبوس شب» با کارگردانی کیومرث پوراحمد بود.»

در ادامه برنامه، مهرداد صدیقیان، پیتزا را بهترین اختراع بشر دانست و در پاسخ به یک پرسش دیگر، بهترین بازیگر سینما را شهاب حسینی معرفی کرد و علیرضا قربانی و فریدون اسرایی را بهترین خواننده‌ها ایران دانست. او در پایان تاکید کرد دوست دارد در فیلمی از اصغر فرهادی بازی کند.

منبع: خبرآنلاین

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظرات شما

  1. Mahshid
    ۵, مرداد, ۱۳۹۶ ۶:۴۳ ب٫ظ

    شهاب حسینی بهترین ناب ترین هنرمند ایران زمین سپاس شهاب نازنین مانا باشی

نظر شما


آخرین ها