تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۱۱:۳۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 158704

برنامه “با هم حرف بزنیم” روز چهارشنبه ۲۳ تیر ماه موضوع بهداشت روانی اخبار منفی را با حضور کارشناسان مورد بررسی قرار می دهد.
به گزارش سینماسینما ملیحه کاظمی، تهیه کننده برنامه “با هم حرف بزنیم” در این باره توضیح می دهد: در طول روز خبرهایی درباره خودکشی، قتل و … را می شنویم یا درباره اش می خوانیم. حال ما در برنامه روز چهارشنبه ۲۳ تیر ماه موضوع بهداشت روانی چنین اخباری را مورد بررسی قرار می دهیم که چه تاثیراتی می تواند روی ذهن و روح افراد بگذارد. ضمن اینکه برنامه “با هم حرف بزنیم” از پنجم تیر ماه زنده پخش می شود و با حال و هوای تابستانی روی آنتن می رود.
وی ادامه می دهد: این مجله تخصصی که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۴ و ۵ دقیقه از رادیو سلامت پخش می شود، میزبان دکتر امیرحسین جلالی ندوشن روانشناس است و او درباره بهداشت روان صحبت می کند و پاسخگوی سئوالات شنوندگان خواهد بود.
این برنامه رادیویی با محوریت موضوعات روانشناسی از گروه بهداشت و روان رادیو سلامت پخش می شود و هر روز به موضوعاتی می پردازد که دغدغه شنوندگان است. بررسی اختلالات روحی و ارتباطی، افسردگی، انسان و طبیعت و … از دیگر موضوعاتی است که برنامه “با هم حرف بزنیم” به آن می پردازد.
سیما رستگاران گویندگی این برنامه را به عهده دارد. برنامه با هم حرف می زنیم شامل آیتم های مختلف است. آیتم درس روز به موضوع کرونا و آسیب های این بیماری بر روح و روان می پردازد. همچنین در آیتم اندیشگاه کتاب هایی با موضوعات روانشناسی به مردم معرفی می شود که برای مردم کاربردی است.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها