تابناک نوشت: پس از گلایه در لفافه رضا میرکریمی، مدیرعامل خانه سینما و انتقاد صریح منیژه حکمت، این بار احمدرضا درویش عضو شورای عالی سینما نیز با انتشار متن استعفایش از شورای عالی سینمای ایران، نقد عملیِ خود را نسبت به وضعیت سینما در این دولت بیان کرد؛ شرایطی که اگر ادامه یابد، چیزی از عقبه فرهنگی دولت باقی نخواهد ماند.
به گزارش سینما سینما ؛«تابناک» در ادامه نوشته : احمدرضا درویش، کارگردان شاخص سینمای ایران، استعفای خود را از حضور در شورایعالی سینما، در شرایطی رسانه ای کرد که این شورا در دولت یازدهم، هیچگاه با حضور رئیس جمهور تشکیل جلسه نداده و کارگردان «رستاخیز» نیز که ایجاد تحول در سینما از طریق این شورای راهبردی را ب%D
برچسبها: احمدرضا درویش ،رستاخیز
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- احمدرضا درویش: منتظر نسخه قانونی «رستاخیز» باشید/جهانیشدن سینمای ایران توهم است
- چرا فیلمی درباره حضرت فاطمه(س) ساخته نشده است؟
- ماجرای اکران خصوصی «رستاخیز» برای آیتالله هاشمی چه بود؟
- درد دل احمدرضا درویش درباره فیلمش/ «رستاخیز» مانند یوسف در چاه گرفتار شد
- سخنان وزیر ارشاد درباره سرنوشت اکران فیلمهای توقیفی و «رستاخیز»
- واکنش تند احمدرضا درویش به اظهارات تازه سخنگوی وزارت ارشاد: آقای نوش آبادی! توپِ جنگی زیرِ پای ما انداخته اید
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»





