تدوین فیلم سینمایی «بیوزنی» به کارگردانی مهدی فردقادری که از خرداد در تهران کلید خورده بود به پایان رسید، بهاره کیانافشار از بازیگران اصلی دومین ساخته بلند سینمایی فردقادری است.
به گزارش سینماسینما، تدوین فیلم سینمایی «بیوزنی» به پایان رسید و به زودی مراحل فنی آن آغاز میشود.
تدوین این فیلم سینمایی را عماد خدابخش انجام داده است، این فیلم سینمایی به کارگردانی مهدی فرد قادری اوایل خرداد در تهران کلید خورد و امیرعلی دانایی، بهاره کیان افشار، نسیم ادبی، یاسر جعفری، جلال فاطمی، سپیده مرادپور و تینا پاکروان در آن به ایفای نقش پرداختند.
تهیه این فیلم سینمایی بر عهده مرتضی شایسته است و فیلمنامه آن توسط فرد قادری به نگارش درآمده است که قصهای زنانه دارد.
این فیلم دومین فیلم سینمایى مهدى فرد قادرى پس از «جاودانگى» است که با جا به جایى زمان روایت مى شود و ساختار آن مبتنى بر پلان-سکانس هاى طولانى ۵ ، ۷ و ۸ دقیقهاى است.

لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «مادر خوانده» با آناهیتا درگاهی به شبکه نمایش خانگی میآید
- اختصاصی سینماسینما/ داستان «شما نمیتوانید دوباره به خانه برگردید و این دلیلش است» نوشتهی وودی الن از مجموعه «بیوزنی»
- اکران فیلم «پسر» در گروه هنروتجربه
- ایران جایزه بهترین بازیگر مرد را از جشنواره جهانی مسکو بدست آورد
- «رویای سهراب» به فستیوال فیلم مسکو میرود
- گفتوگو با کارگردان «بیوزنی»/ خوش شانسام که سرنوشتم با هنر گره خورده
- «بیوزنی» به ایتالیا میرود/ راهیابی به جشنواره بنونتو
- «بیوزنی» به بخش مسابقه جشنواره آتن یونان راه یافت
- «بیوزنی» تندیس «گربه سیاه» جشنواره پرو را برد
- جایزه ویژه مدیر آکادمی کارولینای شمالی برای «بیوزنی»
- آخرین خبرها از «گربه سیاه»
- بهاره کیان افشار به «سبز، سفید، قرمز» پیوست
- «بیوزنی» به زودی اکران میشود/ تصاویر جدید از بازیگران
- امیرعلی دانایی به «بی وزنی» پیوست
- تینا پاکروان به «بیوزنی» پیوست
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
آخرین ها
- از استعفای اعتراضی جعفر پناهی تا تقابل با هیاتمدیره؛ پشت پرده اختلافات صنفی سینماگران
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- یک جایزه و دو تقدیر برای فیلمسازان ایرانی در جشنواره الیمپیای یونان





