تدوین فیلم سینمایی «بیوزنی» به کارگردانی مهدی فردقادری که از خرداد در تهران کلید خورده بود به پایان رسید، بهاره کیانافشار از بازیگران اصلی دومین ساخته بلند سینمایی فردقادری است.
به گزارش سینماسینما، تدوین فیلم سینمایی «بیوزنی» به پایان رسید و به زودی مراحل فنی آن آغاز میشود.
تدوین این فیلم سینمایی را عماد خدابخش انجام داده است، این فیلم سینمایی به کارگردانی مهدی فرد قادری اوایل خرداد در تهران کلید خورد و امیرعلی دانایی، بهاره کیان افشار، نسیم ادبی، یاسر جعفری، جلال فاطمی، سپیده مرادپور و تینا پاکروان در آن به ایفای نقش پرداختند.
تهیه این فیلم سینمایی بر عهده مرتضی شایسته است و فیلمنامه آن توسط فرد قادری به نگارش درآمده است که قصهای زنانه دارد.
این فیلم دومین فیلم سینمایى مهدى فرد قادرى پس از «جاودانگى» است که با جا به جایى زمان روایت مى شود و ساختار آن مبتنى بر پلان-سکانس هاى طولانى ۵ ، ۷ و ۸ دقیقهاى است.

لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «مادر خوانده» با آناهیتا درگاهی به شبکه نمایش خانگی میآید
- اختصاصی سینماسینما/ داستان «شما نمیتوانید دوباره به خانه برگردید و این دلیلش است» نوشتهی وودی الن از مجموعه «بیوزنی»
- اکران فیلم «پسر» در گروه هنروتجربه
- ایران جایزه بهترین بازیگر مرد را از جشنواره جهانی مسکو بدست آورد
- «رویای سهراب» به فستیوال فیلم مسکو میرود
- گفتوگو با کارگردان «بیوزنی»/ خوش شانسام که سرنوشتم با هنر گره خورده
- «بیوزنی» به ایتالیا میرود/ راهیابی به جشنواره بنونتو
- «بیوزنی» به بخش مسابقه جشنواره آتن یونان راه یافت
- «بیوزنی» تندیس «گربه سیاه» جشنواره پرو را برد
- جایزه ویژه مدیر آکادمی کارولینای شمالی برای «بیوزنی»
- آخرین خبرها از «گربه سیاه»
- بهاره کیان افشار به «سبز، سفید، قرمز» پیوست
- «بیوزنی» به زودی اکران میشود/ تصاویر جدید از بازیگران
- امیرعلی دانایی به «بی وزنی» پیوست
- تینا پاکروان به «بیوزنی» پیوست
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت





