از سوی جشنواره جهانی فیلم فجر پیامهای تبریک جداگانهای خطاب به عوامل سه فیلم «دختر»، «رویاهای دم صبح» و «دوئت» صادر شد.به گزارش سینماسینما، در جشنواره بینالمللی انجمن فیلمسازان حرفهای مالزی ماهور الوند نخستین جایزه بین المللی خود را گرفت و عنوان بهترین بازیگر زن را برای بازی در فیلم سینمایی «دختر» ساخته رضا میرکریمی از آن خود کرد. فرهاد اصلانی نیز در همین جشنواره جایزه بهترین بازیگر مرد را برای بازی در فیلم دختر دریافت کرد.
در همین جشنواره فیلم سینمایی «دوئت» به کارگردانی نوید دانش و تهیه کنندگی احسان رسولف دیگر نماینده سینمای ایران موفق به کسب جایزه ویژه هیات داوران شد.
همچنین فیلم «دختر» به کارگردانی و تهیهکنندگی «رضا میرکریمی» و مستند «رویاهای دم صبح» به کارگردانی و تهیهکنندگی «مهرداد اسکویی» به ترتیب جایزه منتقدین و جایزه مردمی بیستودومین دوره فستیوال «سینمای مولف» را در رباط مراکش دریافت کردند.
متن پیامهای تبریک به شرح زیر است:
سرکار خانم ماهور الوند
جناب آقای فرهاد اصلانی
موفقیت شما برای بازی در فیلم «دختر» در جشنواره بینالمللی انجمن فیلمسازان حرفهای مالزی موجب مسرت و شادمانی است. ضمن تبریک صمیمانه به شما، امید داریم همچنان موفقیتهایتان استمرار یابد.
جشنواره جهانی فیلم فجر
جناب آقای نوید دانش
جناب آقای احسان رسولف
موفقیت فیلم «دوئت» در جشنواره بینالمللی انجمن فیلمسازان حرفهای مالزی مایه خوشوقتی است. سپاس که افتخار دیگری برای سینمای معتبر ایران آفریدید. به شما و تمامی عوامل این فیلم تبریک میگوئیم و امیدواریم موفقیتهایتان ادامه یابد.
جشنواره جهانی فیلم فجر
جناب آقای مهرداد اسکویی
موفقیت فیلم ارزشمند «رویاهای دم صبح» در جشنواره سینمای مولف در رباط مراکش باعث خوشحالی است. به شما و تمامی عوامل این فیلم تبریک میگوئیم و امیدواریم موفقیتهایتان استمرار یابد.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- مجید اسلامی : با ادغام جشنواره جهانی با جشنواره ملی همهی دستاوردهای آن عملا به باد میرود
- مرجان اشرفیزاده در گفتوگو با سینماسینما/ قصه فیلم «آبجی» از یک نگرانی و ترس در من شروع شد
- سیدغلامرضا موسوی: ثبت جشنواره جهانی فجر در فیاپف به نفع سینمای ایران است
- فیلم تحسینشده جشنواره ونیز راهی فجر جهانی میشود
- ۳۱۲ فیلم ایرانی متقاضی حضور در سیوهشتمین جشنواره جهانی فجر
- آغاز ثبتنام باشگاه مخاطبان جشنواره جهانی فجر
- بازار جشنواره جهانی فجر چگونه برگزار میشود؟
- گفتوگو با دبیر جشنواره جهانی فیلم فجر/ میرکریمی: اهل ناتمام رها کردن کاری نیستم
- فیلم های بخش «جلوهگاه شرق» جشنوارهی جهانی فجر معرفی شدند
- معرفی سه اثر دیگر جشنواره جهانی فیلم فجر
- ارائه تکنولوژیهای فنی سینما در بازار جشنواره جهانی فیلم فجر
- «قصرشیرین» برای اعضای باشگاه جشنواره جهانی فجر به نمایش درآمد/ خوشامدگویی نگار جواهریان
- تابناک :نامه نگاریها علیه جشنواره جهانی ، نه از سر خیرخواهی که از باب تسویه حساب است
- گزارش تصویری از ششمین روز سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر
- گزارش تصویری از پنجمین روز سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





