تاریخ انتشار:۱۴۰۱/۰۴/۲۵ - ۱۸:۲۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 178420

برنامه رادیویی مجله پزشکی که به بیماری های واگیردار و غیرواگیردار می پردازد، روز دوشنبه ۲۷ تیر به موضوع تب مالت اختصاص دارد و با حضور متخصص به این موضوع می پردازد.
به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، نازیلا نظمی که تهیه کنندگی این برنامه را به عهده دارد در این باره توضیح می دهد: در برنامه مجله پزشکی که یک هفته در میان به تهیه کنندگی من و ملیحه کاظمی از گروه بهداشت و تندرستی رادیو سلامت پخش می شود، به بیماری های واگیردار و غیر واگیردار، فصلی، سالانه که شایع است و … می پردازیم. روز یکشنبه ۲۶ تیر موضوع پروتز متحرک با حضور دکتر کامیار عباسی متخصص پروتز مورد بررسی قرار می گیرد. روز دوشنبه ۲۷ تیر به موضوع تب کریمه کنگو با حضور دکتر بهزاد امیری متخصص عفونی و رئیس دفتر سلامت بیماری های قابل انتقال انسان، حیوان و وزارت بهداشت اختصاص دارد.
وی ادامه می دهد: همچنین سه شنبه ۲۸ تیر به موضوع کم خونی در کودکان با حضور دکتر غلامرضا باهوش فوق تخصص خون کودکان می پردازیم. در این برنامه آموزش های لازم به شنوندگان داده می شود تا بدانند در هنگام مواجه با چنین بیمارانی باید چگونه برخورد کنند. همچنین شنوندگان می توانند سئوالات شان را با کارشناس برنامه در میان بگذارند.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها