کمپانی دیزنی روز شنبه ۸ دسامبر اعلام کرد که تریلر فیلم ابرقهرمانی «انتقام جویان: پایان بازی» رکورد پربینندهترین تریلر تاریخ در ۲۴ ساعت اول را شکسته است.
به گزارش سینماسینما، کمپانی دیزنی روز شنبه ۸ دسامبر (۱۷ آذر) اعلام کرد که نخستین تریلر فیلم ابرقهرمانی «انتقام جویان: پایان بازی» اثر مارول کامیکس رکورد پربینندهترین تریلر تاریخ در ۲۴ ساعت اول را شکسته است.
توییتر استودیوهای مارول در واکنش به این خبر نوشت: برای فوق العاده ترین هواداران در جهان، از اینکه از آغاز تا پایان بازی حضور داشتید و از اینکه این تریلر را با ۲۸۹ میلیون بار بازدید به پربیننده ترین تریلر تاریخ در ۲۴ ساعت اول مبدل کردید، تشکر می کنیم.
این رکورد پیش از این از آن فیلم «انتقام جویان: جنگ ابدیت» با ۲۳۰ میلیون بازدید در ۲۴ ساعت نخست بود. باتوجه به اعلام کمپانی دیزنی جایگاه سوم این فهرست را نیز تریلر لایواکشن «شیرشاه» با ۲۲۴.۶ میلیون بازدید در اختیار دارد.
تریلر «انتقام جویان: پایان بازی» که زمانش کمی بیشتر از ۲ دقیقه است به دلیل اجتناب از نشان دادن برخی جزییات درباره طرح داستان فلیم با تحسین بسیار زیادی از سوی هواداران این اثر مواجه شده است.
«انتقام جویان: پایان بازی» ۲۶ آوریل ۲۰۱۹ اکران می شود.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «زوتوپیا ۲» رکورددار فروش جهانی سینما شد
- تجدید دیزنی در فیلمهای مارولی؛ اکران «انتقامجویان» به تعویق افتاد
- دیزنی اعلام کرد؛ اکران «یخزده ۳» در سال ۲۰۲۷
- دیزنی با «ددپول و ولورین» ۳ میلیارد دلاری شد
- با دلایل اعلام نشده؛ پروژه دیزنی درباره ایران متوقف شد
- «آسمان نیمه شب» برنده جوایز انجمن جلوههای بصری شد
- دیزنی یکی از به یاد ماندنیترین انیمیشنها را بازسازی میکند
- انیمیشن «بامبی» بازسازی میشود
- «انتقام جویان» فیلم سال شد؛ معرفی برگزیدگان مردمی سینمای آمریکا
- پس از «شیرشاه» و «علاءالدین»، دیزنی لایو اکشن «کارآگاه گجت» را میسازد
- ساخت مجسمه مرد آهنی برای ادای احترام ایتالیاییها به ابرقهرمان آمریکایی
- دیزنی رکورد تاریخی خود را شکست
- «انتقام جویان» رکورد «آواتار» را شکست/ نامی تازه در جایگاه پرفروشترین فیلم تاریخ سینما
- شروع انفجاری «شیر شاه» در آمریکای شمالی
- آیا «انتقام جویان: آخر بازی» رکورد پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای جهان را میشکند؟
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





