تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۱:۵۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 162915

 

مسابقه رادیویی “هرم طلایی” از شنبه تا چهارشنبه به تهیه کنندگی سولماز عطایی از ساعت ۱۶ و ۵ دقیقه روانه آنتن رادیو سلامت می شود که در قالب پرسش و پاسخ از شنوندگان، تغذیه صحیح نیز آموزش داده می شود.

به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت،سولماز عطایی در این باره می گوید: ایده مسابقه رادیویی هرم طلایی برگرفته از هرم غذایی است که در چهار طبقه طراحی شده است. این طبقات شامل غلات، میوه و سبزی، پروتئین و چربی و شیرینی هاست. به گفته سولماز عطایی، تهیه کننده در هر طبقه دو شنونده با یکدیگر رقابت می کنند و سئوالات تلفنی از آنها پرسیده می شود و باید پاسخ بدهند. اگر حداقل امتیاز یعنی ۹۰ امتیاز و یک ستاره بگیرند، می توانند وارد قله شوند.
وی ادامه می دهد:چهار صندوق طلایی در بخش قله وجود دارد که شنوندگان با پاسخ دادن به سئوالات می توانند امتیازات این صندوق را کسب کنند و به فینال راه پیدا کنند و در نهایت نفر برگزیده انتخاب شود.
هدف از تولید مسابقه هرم طلایی، آموزش تغذیه سالم به شنوندگان است که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۶ و پنج دقیقه تا ۱۶ و ۲۵ دقیقه پخش می شود. همچنین این برنامه مورد توجه و بازخورد شنوندگان قرار گرفته و جزو برنامه های منتخب آنهاست.
رضا شجاعی مجری، زهرا گلرخی سردبیر و نویسنده، حمید الهیاری بازیگر و پیام حسین زاده کارشناس هستند.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها