عوامل فیلم سینمایی «حریر» در مراسم اکران خصوصی از فاطمه معتمدآریا تجلیل می کنند.
به گزارش سینماسینما، مراسم رونمایی از پوستر و اکران خصوصی فیلم سینمایی «حریر» جدیدترین ساخته سینمایی فریال بهزاد دوشنبه ۲۵ مرداد ماه ساعت ۱۹ در فرهنگسرای اندیشه برگزار می شود.
عوامل تولید «حریر» که فیلمی انسانی و با مضمون سلامت است در این مراسم از فاطمه معتمدآریا بازیگر مطرح سینما، تلویزیون و تئاتر کشور به دلیل انسان دوستی و صلح طلبی اش تجلیل خواهند کرد.
علاوه بر عوامل تولید این فیلم سینمایی بسیاری از چهره های مطرح هنری در این مراسم حضور خواهند داشت.
در تازه ترین ساخته فریال بهزاد؛ علیرضا جلالی تبار، ژاکلین آواره، امیر صالحی زاده، روشنک عجمیان، آرزو ابی زاده، مجید مهدی زاده و… به ایفای نقش پرداخته اند.
عوامل اصلی این فیلم سینمایی عبارتند از: نویسنده و کارگردان: فریال بهزاد، تهیه کننده: غلامرضا آزادی، مدیر فیلمبرداری: پیام آزادی، مدیر تولید: مجید فردی انور، صدابردار: رضا اردلان، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: بابک سیمانی، منشی صحنه: ثریا ریاحی، انتخاب بازیگر: امیر شمسالدین حشمت زاد، عکاس: حبیب مجیدی، طراح گریم: محمد ضیایی، موسیقی متن: فرید نوایی، مدیر تدارکات: سید مهدی منیری، تدوین: نیما دبیرزاده، طراح صحنه و لباس: غلامرضا آزادی و مشاور رسانه ای: سید رضا منتظری.
در خلاصه داستان این اثر سینمایی آمده است: حریر دختری جوان و با استعداد است که چاقی بیش از حدش موانع زیادی را در زندگی برایش به وجود آورده؛ چیزی که او نمیداند این است که وقتی اعتماد به نفس داشته باشد و خود را باور کند میتواند هر هدفی را قابل دسترس نماید…
این فیلم از اول تا پنجم شهریور ماه در نخستین جشنواره فیلم سلامت به نمایش در میآید.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- صدور پروانه ساخت سینمایی برای دو فیلم
- فریال بهزاد؛ کاربلد و دغدغهمند
- تجلی فانتزی و تخیل در آثار فریال بهزاد
- جدیدترین مصوبات اکران سینماها
- نگاهی به سومین جشنواره فیلم سلامت / گزارش تصویری
- خاطره ناگفته داریوش مهرجویی درباره محمدرضا پهلوی
- نمایش مستند «سوگند بقراط» در جشنواره فیلم سلامت/ در کنار هم در برابر اماس
- پیشنهاد جالب کتایون ریاحی به مردم/ همه به یک روانشناس نیاز داریم
- فیلمهای سینمایی سومین جشنواره فیلم سلامت معرفی شد
- کیانوش عیاری: سیگار را حماقت بشر میدانم
- غلامرضا آزادی:فیلمبرداری بخش رئال «حماسه آرش کمانگیر» به زودی تمام میشود
- «حماسه آرش کمانگیر» در راه جشنواره فجر سی و هفتم
- روایتی جدید از شاهنامه در «آرش کمانگیر»
- اختتامیه جشنواره ای که می خواهد رقیب فجر باشد!/ معرفی برگزیدگان
- گزارش تصویری از آخرین روز جشنواره فیلم سلامت
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶





