تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۴:۴۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 69192

غلامرضا آزادی از اکران “سندباد و سارا” و ساخت انیمیشن رئال “آرش کمانگیر” خبر داد.
به گزارش سینماسینما، غلامرضا آزادی کارگردان که به‌زودی فیلم “سندباد و سارا ” را روانه سالن‌های سینمایی می‌کند، این روزها مشغول ساخت فیلم سینمایی انیمیشن رئال “آرش کمانگیر ” است.

او در گفت وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره زمان اکران فیلم سینمایی “سندباد و سارا”، گفت: این فیلم پروانه نمایش دریافت کرده و قرار است از ۲۴ آبان ماه به روی پرده سینماها برود. فیلم قصه‌ای کودکانه و فانتزی دارد و مربوط به داستان سندباد است بازیگران بومی جزیره قشم نقش‌آفرینی می‌کنند.

این تهیه‌کننده سینما در ادامه درباره فیلم ” آرش کمانگیر ” نیز اظهار کرد: این روزها مشغول کار روی پروژه “آرش کمانگیر ” هستم که یک انیمیشن سه‌بعدی وزنده است. در حال حاضر دکور آن را زدیم و در پهنای جغرافیای ایران و در لوکیشن‌های طبیعی فیلم‌برداری می‌کنیم و بعد عملیات زنده آن را روی پرده سبز کارخواهیم کرد.

آزادی در ادامه به بازیگران فیلم اشاره کرد و افزود: در مرحله انتخاب بازیگر هستیم، بچه‌ها انتخاب‌شده‌اند، اما برای انتخاب نقش معلم چهره‌ای می‌خواهیم که هم محبوب بچه‌ها باشد و هم خود او بچه‌ها را دوست داشته باشد، همچنان در حال مذاکره هستیم و به بازیگر مشخصی نرسیده‌ایم.

وی درباره داستان این فیلم نیز گفت: داستان درباره معلمی است که وارد دبستانی در کوهپایه‌های دماوند می‌شود. در آن مدرسه با بچه‌هایی مواجه می‌شود که اسم آن‌ها برگرفته از نام‌های شاهنامه است. کنجکاو می‌شود و از بچه‌ها درباره آرش کمانگیر سؤال می‌کند و زمانی که متوجه می‌شود بچه‌ها درباره آرش اطلاعی ندارند شروع به تعریف قصه آرش کمانگیر می‌کند و با حضور بچه‌ها درروند قصه، زندگی آرش کمانگیر از ۷ سالگی تا ۳۰ سالگی روایت می‌شود.

تهیه‌کننده “دره شاپرک‌ها ” ادامه داد: این کار یک انیمیشن رئال است و بچه‌ها با آن به‌خوبی می‌توانند هم ذات پنداری کنند. نوع انیمیشن آن تاکنون در ایران کار نشده و سعی می‌کنیم از موسیقی خوب بهره بگیریم.

آزادی درباره نگارش فیلم‌نامه این فیلم و زمان اکران آن نیز عنوان کرد: از داستان‌های شاهنامه و کتاب‌هایی که درباره آرش کمانگیر نوشته‌شده‌اند بهره گرفتم و داستان را نوشتم. فکر می‌کنم سال آینده آماده می‌شود، این مدت‌زمان طولانی هم به این دلیل است که انیمیشن سه‌بعدی کار می‌شود و بسیار زمان‌گیر است.

منبع: هنرآنلاین

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها