تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۵:۳۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 24303

غلامرضا آزادیغلامرضا آزادی تهیه کننده فیلم «حریر» گفت: این فیلم با موضوع تازه‌ای که کسی روی آن دست نگذاشته است و با جسارت خاصی از طرف تهیه کننده و کارگردان ساخته شد. او گفت: عملکرد ارشاد به فعالیت فیلمسازان برمی‌گردد. اگر فیلمساز بتواند در یک محیط آرامش‌بخش به کار خود ادامه دهد، عملکرد ارشاد صحیح بوده است…

به گزارش سینماسینما، غلامرضا آزادی تهیه‌کننده این فیلم درباره چرایی تولید این فیلم  گفت: فیلم «حریر» فیلمی درباره معضلات اجتماعی و رفتار نه چندان شایسته مردم با خانم‌هایی که اضافه وزن دارند، ساخته شد. این فیلم با موضوع تازه‌ای که کسی روی آن دست نگذاشته است و با جسارت خاصی از طرف تهیه‌کننده و کارگردان ساخته شد.

وی که شب گذشته در حاشیه اکران فیلم «حریر» به کارگردانی فریال بهزاد و تهیه کنندگی غلامرضا آزادی صحبت می‌کرد، ادامه داد: این فیلم به دور از هدف  پول و درآمد و فقط به دلیل بازگو کردن مسائل اجتماعی کلید خورد که این مسائل باید یکی یکی بررسی شود و به آنها رسید. این موضوع هم یکی از دردهای بزرگ جامعه است که در ظاهر دیده نمی‌شود.

تهیه کننده «حریر» ضمن خوشحال از ساخت و پرداخته شدن به این موضوع گفت: این فیلم با نظر پزشکان و روانشناس‌های زیادی ساخته شده است و خانم بهزاد، بر اساس اصول روانشناسی و پزشکی، تحقیقات کامل و جامعی را برای این کار انجام داد.

غلامرضا آزادی در مورد عملکرد ارشاد و همکاری‌اش با هنرمندان گفت: عملکرد ارشاد به فعالیت فیلمسازان برمی‌گردد. اگر فیلمساز بتواند در یک محیط آرامش‌بخش به کار خود ادامه دهد، عملکرد ارشاد صحیح بوده، ولی اگر نتواند با فکر باز و خیال آسوده فیلم بسازد، عملکرد این وزارتخانه بحث‌برانگیز است.

وی با اشاره به فیلم‌های ساخته شده در زمان اخیر گفت: امسال تقریبا فیلمسازی به طور خاصی رونق پیدا کرده است اما من به موضوعات سینمایی نقد دارم. فیلم‌های ما به سمت سیاه‌نمایی و تاریکی و نشان دادن بدی‌ها می‌رود این در صورتی‌ است که می‌توان حتی موضوعاتی هم که امتیاز مثبتی را ندارند، به صورت زیبا نشان داد.

آزادی در پایان به دو فیلم جدید در دست اکران اشاره کرد و گفت: فیلم «قبیله من» و «سندباد و سارا» فیلم‌های جدید دفتر ماست که با رویکرد ترویج وطن‌پرستی و جلوه باورهای ایرانی ساخته شده و برای اکران آماده می‌شود.

منبع: موج

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها