تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۵:۰۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 21935

غلامرضا آزادیکارگردان و تهیه کننده سینما و تلویزیون گفت فیلم سینمایی «سندباد و سارا» در جشنواره فیلم کودکان شرکت می کند.

به گزارش سینماسینما، غلامرضا آزادی تهیه‌کننده و کارگردان سینما با اشاره به برنامه های مختلف سینمایی خود گفت: فیلم سینمایی «قبیله من» به کارگردانی خودم بعد از سال ها در گروه سینمایی «هنر و تجربه» در ماه مهر روی پرده می رود.

وی ادامه داد: همچنین فیلم سینمایی «حریر» به کارگردانی فریال بهزاد در نخستین جشنواره فیلم «سلامت» حضور پیدا می کند و بعد از آن برای اکران آن برنامه ریزی می کنیم. در این فیلم بازیگرانی چون علیرضا جلالی‌تبار، ژاکلین آواره، امیر صالحی‌زاده، روشنک عجمیان، آرزو ابی‌زاده حضور دارند.

آزادی با اشاره به جدیدترین ساخته سینمایی خود، توضیح داد: فیلم سینمایی «سندباد و سارا» در آخرین مراحل فنی خود به سر می برد و به زودی آماده نمایش می شود. البته پیش بینی می کنم که اولین نمایش این اثر سینمایی در جشنواره فیلم کودکان باشد.

این کارگردان در پایان و با اشاره به اینکه در تلاش است تا «سندباد و سارا» را عید نوروز سال آینده اکران شود، توضیح داد: این فیلم یک اثر خانوادگی است و داستان سندباد است که به زمان معاصر می آید. در این فیلم به بخشی از تاریخ ایران می پردازد.

 

منبع: مهر

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها