تاریخ انتشار:۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۳:۴۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 174426

نمایشگاه هنرهای کاربردی گالری دفینه تا بیست و سوم اردیبهشت ماه سال جاری تمدید شد.

به گزارش سینماسینما ،گالری تازه تأسیس دفینه نخستین نمایشگاه خود را با محوریت هنرهای کاربردی چوبی برگزار و تا بیست و سوم اردیبهشت ماه این نمایشگاه، که در ماه مبارک رمضان با استقبال خوبی روبرو بوده را تمدید کرده است.

نمایشگاه گروهی هنرهای کاربردی با آثاری از هنرمندان حمید اسلامی عرب، سارا بنماران و شقایق خرّم از روز جمعه دوم اردیبهشت ماه گشایش یافته و تا بیست و سوم اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.
در بیانیه این نمایشگاه می‌خوانیم :

بوی چوب و جنس نجیب آن دلبستگیِ سالیانه ای را تداعی می‌کند به عمق آغاز حیات بشریت؛ آنگاه که گرمای زندگی از آتش هیزمی شعله ور در جان انسان می‌نشست.
نمایشگاه هنرهای کاربردی حاصل تلاش حمید اسلامی عرب، سارا بنماران و شقایق خرّم است که زندگی ما را به آغاز حیات گره می‌زند.

«سارا بنماران»

گفتنی است، برگزاری نمایشگاه‌ها، دوسالانه‌ها و جشنواره‌های دوره‌ای هنرهای تجسمی‌ـ برگزاری اکسپو (نمایش و فروش) و حراج آثار هنری ـ برگزاری کارگاه های آموزشی زنده هنرهای تجسمی از اهداف گالری دفینه با مدیریت سارا بنماران می‌باشد.

شایان ذکر است گالری دفینه به آدرس بلوار میرداماد نبش خیابان دفینه همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ به روی علاقمندان باز و آدرس اینستاگرام این گالری www.instagram.com/dafineh_gallery1985 و ایمیل این مجموعه dafineh.gallery1985@gmail.com جهت ارتباط با مدیریت در دسترس عموم است.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها