پیمان جعفری تهیهکننده فیلم «انزوا» در گفتگویی با اشاره به اینکه فیلم های اول برای دیده شدن نیاز به زمان بیشتری برای اکران دارند، گفت: ضمن احترامی که برای شورای صنفی نمایش قایل هستم و با توجه به اینکه تمامی اعضای این شورا از دوستان من به شمار می روند که پیش از این در فیلم های مختلف با آنها همکاری داشته ام، اما درباره مصاحبه آقای صباغ زاده تهیه کننده فیلم سینمایی «ایتالیا ایتالیا» باید بگویم که همه تهیه کنندگان سینما این حق را دارند که با اکران درست نتیجه زحمات خود را ببینند.
وی ادامه داد: برای کارگردانان فیلم اول حداقل ۲ هفته طول می کشد تا فیلمشان بین مخاطبان سینما شناخته شود و جا بیفتد پس نباید خیلی سریع فیلم هایشان از سرگروهی برداشته شود. زمانی که تهیه کنندگان بخش خصوصی به صورت کاملا مستقل و بدون حمایت مالی از بخش دولتی از فیلم اولی ها حمایت میکنند باید شرایطی فراهم شود که آثار آنها بهتر دیده شود تا انگیزه کار از بین نرود بلکه تقویت شود.
این تهیه کننده سینما بیان کرد: امیدوارم «ایتالیا ایتالیا» به کارگردانی کاوه صباغ زاده به فروش واقعی خود دست پیدا کند زیرا هر فیلمی که در سینما فروش داشته باشد برای همه تهیه کنندگان و کارگردانان سینما انرژی مثبت به همراه می آورد.
وی تاکید کرد: معتقدم فیلم در اکران عمومی باید نفس بکشد و دوست ندارم «ایتالیا ایتالیا» به قیمت اینکه فیلم من یک هفته زودتر اکران شود، در گیشه شکست خورد.
جعفری در پایان گفت: قرارداد اکران فیلم سینمایی «انزوا» به کارگردانی مرتضیعلی عباس میرزایی بعد از پایان اکران «ایتالیا ایتالیا» به کارگردانی کاوه صباغ زاده در گروه سینمایی استقلال بسته شده است و همچنان امیدوارم «ایتالیا ایتالیا» به اکرانی که حق آن را دارد دست پیدا کند.
پیش از این مهدی صباغ زاده تهیه کننده فیلم سینمایی «ایتالیا ایتالیا» در گفتگو با یکی از رسانه ها نسبت به خبرهایی مبنی بر پایان اکران این فیلم با ۴ هفته نمایش اعتراض کرده بود.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت





