تهیهکننده «نمور»، با اشاره به حواشی سخنان نوشین معراجی، فیلمنامهنویس این اثر سینمایی در جشنواره فجر، اعلام کرد این فیلم، هیچ اشکال محتوایی ندارد و دو شخصیت اصلی آن، عقد شرعی کردهاند.
به گزارش سینماسینما، تهیهکننده فیلم سینمایی «نمور» در واکنش به برخی سوءتفاهمات بهوجود آمده مبنیبر ارتباط داستان این فیلم با اظهارات حاشیهساز نویسندهاش، توضیحاتی را ارائه کرد.
سیدیاسر جعفری، تهیهکننده فیلم سینمایی «نمور» به کارگردانی داود بیدل درباره حواشی بهوجود آمده برای این فیلم سینمایی در روزهای اخیر گفت: «متأسفانه برخی دوستان که نگاه غرضورزانهای به این فیلم دارند، حواشی را از سمت اظهارات اشتباه نویسنده فیلمنامه در نشست خبری جشنواره، به سمت محتوای فیلم سوق دادهاند و بهگونهای مسائل را مطرح میکنند که گویی فیلم دچار اشکال محتوایی است.»
او ادامه داد: «درباره اظهارات خانم معراجی همه چیز مطرح شده و خودشان هم نسبت به این اظهارات اشتباه عذرخواهی کردند و امیدواریم با نگاه مهربانانه، این عذرخواهی پذیرفته هم شده باشد. انشالله شاهد تکرار این اشتباه هم دیگر نباشیم، اما در مواردی شاهد طرح برخی سوءتفاهمها درباره فیلم «نمور» هستیم که تلاش دارند این حواشی را به محتوای فیلم ربط بدهند.»
تهیهکننده «نمور» گفت: «این اظهارات اساساً هیچ ارتباطی با محتوا و داستان فیلم ندارد. فیلم مطابق آنچه پیشتر هم مطرح کرده بودیم، کاملاً مرتبط با مفهوم ایثار و در ستایش ایثار است و درباره رابطه این دو کاراکتر در فیلم تأکید میشود که در عقد شرعی یکدیگر بودهاند.»
او در پایان گفت: «داستان فیلم بهطور کامل مطابق با قوانین شرعی و عرفی است و هیچ مورد غیراخلاقی در داستان فیلم وجود ندارد. بهزودی با پخشکننده قرارداد اکران را منعقد خواهیم کرد و از همه دلسوزان دعوت میکنم در اکران عمومی به تماشای فیلم بنشینند و نسبت به داستان آن قضاوت داشته باشند. بالاخره مردم این فیلم را خواهند دید و روی موضع امروز ما صحه خواهند گذاشت که هیچ ارتباطی میان این اظهارات حاشیهساز و داستان فیلم وجود ندارد.»
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود





