آی سینما نوشت :با ادامه تجمعهای اعتراضی در شهرهای مختلف، از روز گذشته تلگرام و اینستاگرام از دسترس خارج شدند و مردم با استفاده از فیلتر شکن میتوانند وارد این دو شبکه اجتماعی شوند.
سید محمود رضوی تهیه کننده «ماجرای نیمروز» که امسال با دو فیلم «لاتاری» و «دارکوب» به جشنواره فیلم فجر خواهد آمد، در صفحه توییتر خود نوشت که به جای تلگرام و اینستاگرام باید تلویزیون فیلتر میشد، چون صداوسیما به جای حل ماجرا، بیشتر مردم را عصبی میکند.
تهیه کننده فیلم «ماجرای نیمروز» که در توییتر فعال است، امروز واکنش جالبی به فیلتر شدن تلگرام و اینستاگرام نشان داد و در صفحه توییتر خود نوشت: «صداوسیما به جای کمک به حل ماجرای این روزها، بیشتر عصبی میکند و به نظرم جای تلگرام و اینستاگرام و واتس آپ، باید تلویزیون را فیلتر میکردند.»
او در پایان و درباره ویژگی برنامههایی که در چند روز گذشته از تلویزیون پخش شده نوشته که تلویزیون اخبار بی خاصیت، مصاحبههای مدل اول انقلاب و تحلیلهای پیرمردی را مخابره میکند.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- نماوا دوباره بیانیه داد؛ پیگیری حل مسائل از مراجع قانونی
- واکنش کارگردان به توقیف سریالش و فیلتر نماوا/ نرگس آبیار: در برابر این حذف بیرحمانه، سکوت نخواهیم کرد
- واکنش نماوا به مسدودی پس از عرضه سریال «سووشون»
- پس از انتشار اولین قسمت «سووشون»؛ نماوا فیلتر شد
- مهدویان: مخملباف و حاتمیکیا فیلمسازان مهمیاند، اما من هیچکدام آنها نیستم/ تماشاگر باید خشونت را از عمق جانش تجربه کند
- انتشار نسخه ویژه نابینایان «ماجرای نیمروز» با صدای سجاد افشاریان
- هیات انتخاب فیلمهای سینمایی جشنواره فیلم فجر معرفی شدند
- انتقاد تند محمود رضوی از صدا و سیما/شبکه های معاند خیلی لازم نیست تلاش کنند
- تابناک :مرد پشت صحنه «ماجرای نیمروز» و «شبی که ماه کامل شد» کیست؟
- درخواست محمود رضوی از رئیس قوه قضائیه در پی توقیف فیلم «ما همه با هم هستیم» در کرمان
- همراه با جشنواره فیلم فجر در روز پایانی / گزارش تصویری ۱
- رویای محمود رضوی برای سهگانه «ماجرای نیمروز» بر باد رفت
- اکران فیلم دارکوب در پردیس سینمایی کوروش / گزارش تصویری
- مهدویان به سراغ ژانر محبوبش میرود/ «ماجرای نیمروز۲» ساخته میشود
- توبیخ احسان علیخانی به خاطر اظهار نظر درباره فیلترینگ تلگرام
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
آخرین ها
- از استعفای اعتراضی جعفر پناهی تا تقابل با هیاتمدیره؛ پشت پرده اختلافات صنفی سینماگران
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- یک جایزه و دو تقدیر برای فیلمسازان ایرانی در جشنواره الیمپیای یونان





