آی سینما نوشت :با ادامه تجمعهای اعتراضی در شهرهای مختلف، از روز گذشته تلگرام و اینستاگرام از دسترس خارج شدند و مردم با استفاده از فیلتر شکن میتوانند وارد این دو شبکه اجتماعی شوند.
سید محمود رضوی تهیه کننده «ماجرای نیمروز» که امسال با دو فیلم «لاتاری» و «دارکوب» به جشنواره فیلم فجر خواهد آمد، در صفحه توییتر خود نوشت که به جای تلگرام و اینستاگرام باید تلویزیون فیلتر میشد، چون صداوسیما به جای حل ماجرا، بیشتر مردم را عصبی میکند.
تهیه کننده فیلم «ماجرای نیمروز» که در توییتر فعال است، امروز واکنش جالبی به فیلتر شدن تلگرام و اینستاگرام نشان داد و در صفحه توییتر خود نوشت: «صداوسیما به جای کمک به حل ماجرای این روزها، بیشتر عصبی میکند و به نظرم جای تلگرام و اینستاگرام و واتس آپ، باید تلویزیون را فیلتر میکردند.»
او در پایان و درباره ویژگی برنامههایی که در چند روز گذشته از تلویزیون پخش شده نوشته که تلویزیون اخبار بی خاصیت، مصاحبههای مدل اول انقلاب و تحلیلهای پیرمردی را مخابره میکند.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- نماوا دوباره بیانیه داد؛ پیگیری حل مسائل از مراجع قانونی
- واکنش کارگردان به توقیف سریالش و فیلتر نماوا/ نرگس آبیار: در برابر این حذف بیرحمانه، سکوت نخواهیم کرد
- واکنش نماوا به مسدودی پس از عرضه سریال «سووشون»
- پس از انتشار اولین قسمت «سووشون»؛ نماوا فیلتر شد
- مهدویان: مخملباف و حاتمیکیا فیلمسازان مهمیاند، اما من هیچکدام آنها نیستم/ تماشاگر باید خشونت را از عمق جانش تجربه کند
- انتشار نسخه ویژه نابینایان «ماجرای نیمروز» با صدای سجاد افشاریان
- هیات انتخاب فیلمهای سینمایی جشنواره فیلم فجر معرفی شدند
- انتقاد تند محمود رضوی از صدا و سیما/شبکه های معاند خیلی لازم نیست تلاش کنند
- تابناک :مرد پشت صحنه «ماجرای نیمروز» و «شبی که ماه کامل شد» کیست؟
- درخواست محمود رضوی از رئیس قوه قضائیه در پی توقیف فیلم «ما همه با هم هستیم» در کرمان
- همراه با جشنواره فیلم فجر در روز پایانی / گزارش تصویری ۱
- رویای محمود رضوی برای سهگانه «ماجرای نیمروز» بر باد رفت
- اکران فیلم دارکوب در پردیس سینمایی کوروش / گزارش تصویری
- مهدویان به سراغ ژانر محبوبش میرود/ «ماجرای نیمروز۲» ساخته میشود
- توبیخ احسان علیخانی به خاطر اظهار نظر درباره فیلترینگ تلگرام
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





