فرزاد جمشیدی که حدود پنج سال در برنامههای تلویزیونی دیده نشده، بالاخره در یک ویژهبرنامه در تلویزیون دیده شد.
به گزارش سینماسینما، این ویژهبرنامه که به انعکاس رویدادهای نمایشگاه کتاب میپردازد، با نام «یار مهربان» هر روز در دو نوبت به صورت زنده از مصلای تهران روی آنتن شبکه سه سیما رفت و هرچند در دو قسمت اول مجریهای جداگانه داشت اما بعد از این دو قسمت از چهره «فرزاد جمشیدی» در این برنامه رونمایی شد.
این موضوع از آنجا مورد توجه برخی از مخاطبان و حتی رسانهها قرار گرفت که جمشیدی، حواشیای داشت و حتی موضوعات مرتبط با او در دادگاهی مطرح شد، به همین دلیل برخی از مخاطبان در پی این بودند که چطور او دوباره وارد این چرخه شده است.
اجرای جمشیدی در این برنامه هم مانند گذشته بود، البته او هیچ اشارهای به غیبت طولانی خود در تلویزیون نداشت. با این حال این موضوع راه را به فضای مجازی کشاند و در صفحه اینستاگرام خود از این بازگشت ابراز خوشحالی کرد. او نوشته بود: «بعد از گذشت سالها و عبور از فراز و فرود آن دهلیزهای دلتنگی، نمایشگاه کتاب برای آمدن دوبارهام به تلویزیون پادرمیانی کرد.»
فرزاد جمشیدی را یحتمل با برنامههای حوزه معارف میشناسید. مجریای که در برنامه قبل از سحر در ماه مبارک رمضان حاضر میشد و حال و هوایی برای مخاطبان ایجاد میکرد. درست به همین دلیل بود که وقتی او با آن حواشی خاص مواجه شد، همه دهانها باز ماند بهویژه وقتی که موضوع آنقدر جدی شده بود که کار به دادگاه کشید. حالا که او بازگشته، برخی دخالت مدیر یا مدیران یا دستکم پادرمیانی آنها را برای بازگشت جمشیدی موثر میدانند. رسانهها علی فروغی مدیر جوان شبکه سه که حدود یکماه پیش منصوب شده را در این امر دخیل میدانند. تحلیل این رسانهها این بوده که فروغی رئیس سابق بسیج صداوسیما بوده و سابقه او با سابقه جمشیدی بهعنوان مجری برنامههای معارفی همخوانی دارد. به همین دلیل برخی گفتهاند که این برنامه آغازی است بر کار دوباره و مستمر فرزاد جمشیدی در تلویزیون که احتمالا در شبکه سه تمرکز خواهد داشت.
جمشیدی خودش پیشتر درباره ممنوعالتصویریاش گفته بود: من به هیچ عنوان در سازمان صداوسیما ممنوعالتصویر نبودم؛ بلکه خطاب به سازمان نامه نوشتم و دلخور بودم. از سال گذشته زمزمههایی مبنی بر درخواست سازمان صداوسیما برای حضور دوبارهام در تلویزیون به گوش میرسید؛ اما رسما در نوروز ۹۶ از من دعوت به همکاری شد ولی آقای علیعسکری تشخیص دادند که من در برنامههایی که مردم بیشتر میشناسندم، حضور پیدا کنم. من دلخور بودم از کارهایی که در سازمان صداوسیما صورت گرفته، بهخصوص از برخی مدیران میانی سازمان که درحال حاضر بسیاری از آنها در رسانه ملی نیستند. آن حمایتی که باید در آن سالها از بنده نشد.
منبع: شهروند
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- چرا تلویزیون از مجریانش مراقبت نمیکند؟/ افول ناگهانی ستارههای تلویزیونی؛ همچنان پرسش برانگیز
- به بهانه ویدئوی رقص محمود شهریاری/ قِر به مثابه مقاومت و اعتراض
- واکنش یک مجری تلویزیون به مهاجرت مزدک میرزایی: این اتفاق بعید نبود!
- جواد یحیوی: امروز مجریهای صداوسیما استانداردهای لازم را ندارند
- سلبریتیها برای حضور در برنامههای تلویزیون پول نجومی دریافت میکنند؟
- یوسف صیادی به برنامه «جشن رمضان» پیوست
- واکنش احساسی رضا رشیدپور به آتشسوزی بازار تبریز
- تغییر چشمگیر رضا رشیدپور پس از پایان «حالا خورشید» + عکس
- ماجرای جمعآوری کدهای دستوری به کجا رسید؟/ صداوسیما و توسکا همچنان شفاف نیستند
- «خندوانه» پربینندهترین برنامه زمستانی تلویزیون شد
- برنامههایی تکراری که حوصله مخاطب را سر بردند
- چند پرسش درباره درآمد روبیکا از برنامههای تلویزیون
- گلایه جمشید مشایخی از تلویزیون/ برای ضایع کردن من برنامهریزی کردند
- حاشیههای این روزهای تلویزیون/ از شایعهای درباره «حالا خورشید» تا جشنوارهای روی اعصاب
- عصر جدید؛ عصر لبخند به جای اشک؟/ جزییاتی از برنامه استعدادیابی احسان علیخانی
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران





