مشکل پیش آمده در حین پخش بازی تیم ملی واترپلوی ایران در جریان مسابقات آسیایی جاکارتا، با تفسیری از سوی برخی کاربران فضای مجازی همراه بوده که در ادامه واکنش حسین رضایی ، گزارشگر این دیدار را به همراه داشته است. او با انتشار ویدئویی مطالب منتشر شده اخیر در فضای مجازی مبنی بر اینکه پلیس مانع تصویربرداری خبرنگار صداوسیما شده را نادرست خوانده است.
به گزارش سینماسینما، گزارشگر شبکه ورزش که پوشش زنده مسابقه امروز رقابت تیم ملی واترپلوی ایران را عهده داربود، دقایقی قبل در صفحه شخصی خود در اینستاگرام ویدئویی را منتشر و تاکید کرده است که مطالب منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر ممانعت پلیس از تصویربرداری وی نادرست بوده است.
حسین رضایی توضیح داده که این مشکل فقط برای لحظاتی اتفاق افتاده است و او در ادامه به پایین سالن واترپلو رفته و پس از پیروزی تیم ملی کشورمان گزارشی از اعضای تیم ملی هم تهیه و پخش کرده است.
در این ویدئو، رضایی یادآور شده است که پس از این دیدار او به سالن والیبال رفته و این رقابت را هم گزارش کرده است.
در دیدار روز گذشته تیم واترپلوی کشورمان مقابل چین، پس از اینکه تیم ملی گلی را به حریف میزند، دوربین در دست گزارشگر برای لحظاتی به پایین سقوط میکند و در پخش تصاویر اختلال ایجاد میشود که این صحنه در فضای مجازی منتشر شده و از آن با عنوان ممانعت پلیس از تصویربرداری خبرنگار صداوسیما یاد میشود.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- نبرد صداهای گوشخراش و خوابآور؛ کاش مسابقات تکواندو گزارشگر نداشت!
- وداع رسمی عادل فردوسیپور با صداوسیما با تیتراژی ۹۰ ثانیهای
- تلویزیون دوباره عادل را سانسور کرد!
- نکوداشت «علی انصاریان» در یک جشنواره سینمایی
- بر سر برنامهای دیگر از عادل فردوسیپور در شبکه ورزش چه آمد؟
- شایعه مربوط به «فوتبال۱۲۰» صحت ندارد
- سدشکنی شبکه ورزش با استفاده از یک مربی زن فوتبال
- پاسخ سوالات در گزارشهای تلویزیونی به مردم دیکته میشود؟
- از ماجرای سانسور مسابقات تا پوشش بازیها/ توضیحات تهیهکننده «آسیا سه»
- چرا گزارشگر زن صداوسیما در اندونزی گرفتار شد؟
- فراخوان یازدهمین جشنواره بین المللی فیلمهای ورزشی منتشر شد
- واکنش محراب قاسمخانی به «بیغیرت» خواندن ورزشکار ایرانی در تلویزیون
- وقتی تلگرام کار دست شبکه ورزش می دهد!/ سوتی جدید عجیب برنامه المپیکی/فیلم
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵





