به گفته خسرو ملکان کارگردان «توطئه خانوادگی» این فیلم در اسفند ۹۶ یا فروردین ماه ۹۷ کلید می خورد.
به گزارش سینماسینما، خسرو ملکان کارگردان فیلم سینمایی «توطئه خانوادگی» درباره زمان ساخت این فیلم گفت: این فیلم اسفندماه یا فروردین ماه ۹۷ کلید می خورد و قسمت اعظم آن در تهران و بخشی در شمال کشور و استان مازندران فیلمبرداری می شود البته من در پی این هستم که در این فرصت باقی مانده ۲، سه بار فیلمنامه «توطئه خانوادگی» را بازنویسی کنم زیرا آن زمان این فیلمنامه را صرفا برای گرفتن مجوز ساخت نوشتم و حالا برای ساخت نیاز به بازنویسی دارد.

او افزود: فیلمبرداری این اثر حدود ۲ ماه طول می کشد با این وجود هنوز بازیگران و عوامل «توطئه خانوادگی» را انتخاب نکرده ام البته چند نفر را در ذهن دارم اما باید به نتیجه قطعی برسیم.
ملکان بیان کرد: «توطئه خانوادگی» درباره شخصی است که از سن ۱۲ سالگی از ایران رفته و برای ازدواج، مجددا به کشور بازگشته است اما همین شخص در بازگشت متوجه می شود مسایل آنگونه که مد نظرش است، پیش نمی رود. این را هم باید عنوان کنم که من بسیاری از آدم ها را دیده ام که دوست دارند از کشور بروند یا با شخصی خارجی ازدواج کنند از همین رو فکر کردم این سوژه می تواند خوب و جذاب باشد و مخاطب را پای تماشای فیلم نگه دارد.
این کارگردان در پایان گفت: این فیلم به نوعی کمدی است اما صرفا برای خنده ساخته نمی شود بلکه موقعیت های طنز دارد تا نشان بدهد هر کسی براساس تصورات خود زندگی می کند.
منبع: خبرگزاری مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





