تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۱:۴۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 92085
ایوان راشل وود ستاره سریال «وست‌ورد» و استرلینگ کی‌.براون از سریال محبوب «این ما هستیم» به جمع صداپیشگان قسمت دوم انیمیشن «فروزن/ یخ‌زده» پیوستند.

به گزارش سینماسینما، کمپانی دیزنی قصد دارد تا پاییز سال ۲۰۱۹ قسمت دوم انیمیشن محبوب «یخ‌زده» را راهی پرده نقره‌ای سینِما کند.

در این انیمیشن تازه نام‌های تازه‌ای شنیده می‌شود. در تازه‌ترین مورد ایوان راشل وود و استرلینگ کی‌براون ستاره‌های سریال‌های تلویزیونی «وست ورد» و «این ما هستیم» به جمع صداپیشگان «یخ‌زده ۲» پیوسته‌اند. «این ما هستیم» و «وست‌ورد»‌ هر دو در جمع نامزدهای جایزه امی برای بهترین سریال درام حضور دارند. علاوه بر این ایوان راشل وود در شاخه بهترین بازیگر زن و  استرلینگ کی.براون در شاخه بهترین بازیگر مرد نامزد دریافت این جایزه هستند.

علاوه بر نام‌های جدید، آیدینا مکنزی، کریستن بل و جاش گاد نیز به عنوان صداپیشگان قدیمی «یخ‌زده» حضور دارند. آن‌ها به ترتیب به جای شخصیت‌های السا، آنا و اولاف صحبت می‌کنند.

استرلینگ کی‌.براون در سریال «این ما هستیم»

قسمت نخست «یخ‌زده» پاییز ۲۰۱۳ اکران شد و در گیشه جهانی بیش از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار فروش داشت. هر چند که سود اصلی دیزنی از فروش محصولاتی بود که با برند این انیمیشن روانه بازار کرد و تا امروز از فروش آن‌ها سود عظیمی به دست آورده است.

«یخ‌زده» به کارگردانی جنیفر لی و کریس باک سال ۲۰۱۴ جایزه اسکار بهترین انیمیشن را از آن خود کرد. آن‌ها کارگردانی قسمت دوم را نیز برعهده دارند.

این انیمیشن علاوه بر پرده نقره‌ای روی صحنه تئاتر هم رفته و نامزد سه جایزه تونی شده است.

منبع: خبرآنلاین

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها