تاریخ اکران تعیینشده برای جدیدترین ساخته چهره افسانهای هالیوود درباره وقایع تروریستی قطار پاریس به این معناست که امسال جایزهای به آن تعلق نخواهد گرفت.
به گزارش سینماسینما، کمپانی برادران وارنر روز سهشنبه اعلام کرد که جدیدترین فیلم کلینت ایستوود یعنی «قطار ۱۵:۱۷ به پاریس» روز نهم فوریه ۲۰۱۸ وارد سالنهای سینمای میشود.
این تاریخ زمان اکران عمومی فیلم در سالنهای سینمای سراسر آمریکا است و به این معنی خواهد بود که این فیلم که داستانش حول محور ماجرایی است که شدیدا در رسانهها طنینانداز شد، نمیتواند در فصل جوایز امسال حضور داشته باشد. با وجود این که کمپانی برادران وارنر قول نداده بود این فیلم حتما برای سال ۲۰۱۷ روی پرده خواهد رفت، ایستوود در گذشته هم سابقه اکران کردن فیلمهایش در آخرین لحظات سال را داشته، به همین دلیل خیلیها هنوز منتظر اعلام تاریخ اکران «قطار ۱۵:۱۷ به پاریس» بودند.
با این حال، ظاهرا استودیو به طور قطعی احتمال حضور فیلم در فصل جوایز امسال را از بین نبرده و گفته احتمال دارد پیش از اکران ملی فیلم، آن را در اواخر ماه دسامبر به صورت محدود اکران کند تا بتواند در فصل جوایز حضور پیدا کند. اگر چنین اتفاقی بیفتد، مثل فیلم سال ۲۰۱۴ «تکتیرانداز آمریکایی» ایستوود خواهد شد که روز کریسمس تنها در چهار سالن سینما اکران شد، اما اکران عمومیاش را روز شانزدهم ژانویه داشت.
«قطار ۱۵:۱۷» داستان سه نظامی آمریکایی را تعریف میکند که در اروپا سفر میکردند و توانستند در سال ۲۰۱۵ جلوی یک حمله تروریستی در قطاری از بروکسل به پاریس را بگیرند. ایستوود برای نقشآفرینی در این فیلم از قهرمانهای واقعی این رخداد یعنی آنتونی سدلر، الک اسکارلاتوس و اسپنسر استون استفاده کرده است.
این فیلم با اقتباس از کتاب «قطار ۱۵:۱۷ به پاریس داستان حقیقی یک تروریست، یک قطار و سه قهرمان آمریکایی» نوشته این سه نفر و جفری ای. استرن ساخته شده است. جنا فیشر و جودی گریر از دیگر بازیگران آن هستند.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «فریبخورده»؛ همچون شیاطینی از خواب بیدار شده که دنبال طعمه میگردند
- در ۹۵ سالگی؛ کلینت ایستوود، فیلم جدیدش را میسازد
- فرشته سقوط کرده/ نگاهی به فیلمنامه «هیات منصفه شماره ۲» با بررسی عناصر مشترک درامهای دادگاهی
- با یک کمپین کوچک برای فیلم ایستوود؛ کمپانی برادران وارنر «هیئت منصفه شماره۲» را وارد اسکار میکند
- با اکرانی محدود؛ وداع نه چندان شکوهمند ایستوود با سینما
- اکران فیلم کلینت ایستوود و احتمال وداع با دنیای فیلمسازی
- تیم برتون از جشنواره لومیر جایزه گرفت/ عشق به هیولاها و آفرینش
- جشنواره توکیو با نمایش «گریه کن ماچو» ایستوود آغاز به کار کرد
- نگاهی به کارنامه و جایگاه کلینت ایستوود
- انتقاد تند و تیز پل شریدر از فیلم ایستوود/ «ماچوی گریان» یک «هری کثیف» کوچک شده است
- «ماچوی گریان» از نگاه کلینت ایستوود/ چرا در نود و چند سالگی هنوز کار میکنم؟
- بدل «کلینت ایستوود» درگذشت
- کلینت ایستوود «گریه کن ماچو» را میسازد
- سکانس طلایی/ بچه اشتباهی
- درج غیرقانونی نام کلینت ایستوود روی یک محصول تجاری/ شکایت ایستوود به مراجع قضایی
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





