نسخه اولیه فیلم سینمایی«جاودانگی»به دبیرخانه سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر تحویل داده شد.
به گزارش سینماسینما، «مهدی فردقادری»پس از ده سال کارگردانی در عرصه فیلم کوتاه ،با «جاودانگی» به عنوان اولین فیلم بلند سینمایی خود پا به مهمترین رویداد سینمایی کشور می گذارد؛این فیلم در ادامه فیلم های کوتاه «تناوب»،«دایره های معکوس» و «ماجرای یک شب بارانی» است که به صورت تک پلان و در مدت زمان ۱۵۰ دقیقه فیلمبرداری شده و در سبک جریان سیال ذهن روایت می شود.
«جاودانگی» که تهیه کنندگی آن بر عهده «جوادنوروزبیگی» است با پایان صداگذاری اولیه ،آخرین مراحل فنی خود را طی می کند تا با کیفیت مطلوب ،در جشنواره فیلم فجرحضور موفقی داشته باشد.
این فیلم به قصه زندگی شش خانواده در قطار ،در شبی بارانی می پردازد،که این قصه ها با جابه جایی زمان روایت می شود.
آنانعمتی،فقیه سلطانی،علی رضااستادی،مارال فرجاد،سودابه بیضایی،اتابک نادری،منوچهرعلیپور،میثاق زارع،امیرشریعتمداری،علی ابدالی،آرمان آریانسب،یاسرجعفری،مهساکامیابی،دنیامستعلمی در «جاودانگی »ایفای نقش کرده اند.
عوامل فیلم سینمایی «جاودانگی»عبارتند از :
نویسنده وکارگردان :مهدی فردقادری،تهیه کننده:جوادنوروزبیگی،مدیرفیلمبرداری: امین جعفری،فیلمبردار دوم : مهدی ایل بیگی،صدابردار:رشیددانشمند،صداگذار:آرش قاسمی،طراح گریم:سودابه خسروی،طراح صحنه و لباس:ثنانوروزبیگی،جلوه های ویژه میدانی:آرش آقابیک،دستیارکارگردان و برنامه ریز:آرزورحیم آبادی،عکاس:مهدی دلخواسته،مدیرتدارکات:مسعودنوروزبیگی، دستیار یک تصویر:رضا سپهری،دستیاران کارگردان:محیاسعادت،سهیل برخورداری،مشاوررسانه ای: محسن سرافراز
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- فراخوان جشنواره فیلم فجر ۴۴ منتشر شد
- با صدور احکامی از سوی رائد فریدزاده؛ دبیران جشنوارههای ملی و جهانی فیلم فجر معرفی شدند
- مهدی مسعودشاهی درگذشت
- انتقاد سازندگی از گفتوگوی کمال تبریزی با ایسنا/ داوران بر اساس مصلحت رای دادند نه کیفیت
- جشنواره علیه جشنواره
- انتقاد صریح کمال تبریزی و علیرضا رییسیان از بهرام رادان
- به بهانه نامساعد بودن شرایط جوی جنوب کشور؛ اختتامیه تجلی اراده ملی فیلم فجر ۴۳ در پردیس ملت برگزار میشود
- پاسخهای آشتیانیپور به شبهات رأیگیری مردمی جشنواره فیلم فجر
- درباره متن و حاشیه داوری جشنواره فیلم فجر؛ کمال تبریزی: حس کردم جلسات داوری شنود میشود/ فشار از بیرون مانع پخش «قاتل و وحشی»
- یک یادداشت در هفت پرده
- فرهیختگان ادعا کرد: شعبدهبازی در آرای مردمی؟/ ابهام در انتخاب فیلم برگزیده تماشاگران جشنواره فجر
- پیام حسن پورشیرازی به مصطفی زمانی؛ از تو آیین و رسم جوانمردی آموختم
- واکنش شهاب حسینی به جوایز جشنواره فجر؛ میلی بودن جشنواره به یقین همگان رسیده است
- «خدای جنگ» سیمرغ ویژه جشنواره فجر را نپذیرفت
- برگزیدگان جشنواره فیلم فجر معرفی شدند؛ سعید خانی: «قاتل و وحشی» را اکران کنید/ مصطفی زمانی سیمرغش را با حسن پورشیرازی تقسیم کرد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





