تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۶:۵۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 4068

اکبر عبدی رشید پوراکبر عبدی در بخشهایی از مصاحبه خود با رضا رشید پور گفته است که به خاطر کلاه بردار خواندن یکی از اهالی سینما دریک برنامه تلویزیونی ،۶۰هزار تومان جریمه شده است .


به گزارش سینما سینما ،اکبر عبدی گفته است : من دریک برنامه تلویزیونی به طرف گفتم کلاه بردار وبه خاطر این کلمه، ۶۰هزار تومان جریمه شدم وچون در آن برنامه پنج بار گفته بودم کلاهبردار…سیصد هزار تومان جریمه شدم .

۲۷ اسفند سال ۹۰بود که خبر آنلاین در خبری نوشت :حرف‌های جنجالی اکبر عبدی در برنامه «هفت» برای خودش و شبکه سه سیما بدون تبعات نبود.
او در بخشی از صحبت‌هایش به ماجرای فیلم «شرط اول» و حرف‌هایی که کارگردان آن در برنامه «هفت» زده بود پرداخت و به اصرار جیرانی برای نام نبردن از فرد خاصی گوش نداد. عبدی از تهیه کننده این فیلم به عنوان کلاهبردار نام برد و گفت که هنوز بخش عمده‌ای از دستمزدش را پرداخت نکرده‌اند.

جیرانی هم ما بین صحبت‌های عبدی این نکته را یادآور شد که حق محمد کمالی‌پور تهیه کننده و اطیابی کارگردان فیلم «شرط اول» برای پاسخگویی به صحبت‌های مهمان برنامه محفوظ است و آن‌ها می‌توانند در اولین برنامه «هفت» بعد از پایان تعطیلات نوروز صحبت کنند.
با این حال اما صبح امروز(شنبه ۲۷اسفند) محمد کمالی پور تهیه کننده این فیلم به دادسرای ناحیه سه ونک رفت و از شبکه سوم سیما، اکبر عبدی، فریدون جیرانی و حمید پنداشته مجری طرح برنامه «هفت» شکایت کرد.
کمالی‌پور به سینما پرس گفته که قبل از شروع برنامه با فریدون جیرانی و حمید پنداشته صحبت کرده و از آن‌ها خواسته که اگر اکبر عبدی درباره فیلم «شرط اول» حرف زد، او را هم روی آنتن بیاورند تا از خودش دفاع کند.
به گفته این تهیه کننده سینما، عبدی برای حضور در فیلم شرط اول ۲ بار مبلغ قراردادش را بالا برده. او در سال ۱۳۸۸ اولین قراردادش را با رقم ۴۵ میلیون تومانی می‌بندد، اما پس از سه روز، خواستار افزایش قیمت قراردادش به مبلغ ۵۱ میلیون تومان می‌شود. سومین رقمی که عبدی می‌خواهد و با موافقت تهیه کننده و کارگردان مواجه می‌شود رقم ۷۵ میلیون تومان است.
حمید پنداشته مجری طرح برنامه «هفت» هم در واکنش به این شکایت به سینما پرس گفته که تماس‌های تلفنی برنامه چندان به ما مربوط نیست و ما پیش از اجرای برنامه در تماس تلفنی که آقای کمالی‌پور با ما داشت.به ایشان گفته بودیم که اگر مدیرعامل شبکه اجازه بدهند، ایشان می‌توانند روی خط برنامه بیایند و جوابگوی صحبت‌های احتمالی اکبر عبدی باشند، اگر نه این امکان وجود ندارد.»
وی ادامه داد:«از آن جایی که مدیرعامل در زمان اجرای برنامه ترجیح دادند که صحبت‌های آقای کمالی‌پور در زمان دیگری مطرح شود شب گذشته ایشان روی خط برنامه نیامدند. »
فریدون جیرانی هم گفته: «ما در برنامه اعلام کردیم که آقای کمالی پور می‌توانند در برنامه بعدی پاسخگوی اتهامات وارد شده باشند، اما گویا ایشان دوست داشتند موضوع را قضایی کنند.»
با همه این حرف‌ها اما کمالی‌پور گفته که تحت هیچ شرایطی شکایت خود را از اکبر عبدی و عوامل برنامه «هفت» پس نخواهد گرفت و تا آخرش هست.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها