به گزارش سینماسینما، بهمن ماه سال گذشته بود که فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف» به کارگردانی پیمان قاسم خانی برای اولین بار در جشنواره فلیم فجر به نمایش درآمد و پس از مدت کوتاهی نیز در سینماهای کشور اکران شد.
این فیلم کمدی که به نوعی الهام گرفته از سریال تلویزیونی «پژمان» با بازی پژمان جمشیدی بود، ابتدا قرار بود توسط رامبد جوان ساخته شود. حسن فتحی و سروش صحت هم دو کارگردان دیگری بودند که نامشان برای کارگردانی این فیلم مطرح شد اما در نهایت به دلیل طولانی شدن نگارش فیلمنامه این همکاریها ممکن نشد و پیمان قاسمخانی خودش کارگردانی را برعهده گرفت.
حالا بعد از حدود یک سال از ساخته و اکران شدن این فیلم قرار است یک مینی سریال هم ساخته شود که میتوان گفت ادامه همان فیلم «خوب بد جلف» است.
پژمان جمشیدی که بعد از فوتبال به سمت بازیگری آمده و به زعم خیلیها در این عرصه موفق هم شده است، در گفتوگو با خبرآنلاین از جزئیات این سریال گفت.
جمشیدی ابتدا با اشاره به سریال «پژمان» که برای تلویزیون ساخته شده بود گفت: «از آنجاییکه سریال «پژمان» در تلویزیون ساخته شده بود، نمیتوانستیم در سینما هم با همین نام کار را ادامه دهیم. به همین دلیل هم فیلم سینمایی که ساخته شد «خوب، بد، جلف» نام گرفت؛ در ادامه هم کار با همین اسم به شبکه نمایش خانگی میرود، با شخصیتهای واقعی و اسمهای واقعی مثل اسم خود من که در فیلم هم با نام خودم حضور داشتم.»
این بازیگر در ادامه با اشاره به ویژگیهای منحصر به فرد و جذاب این کار تصریح کرد: «این کار فوقالعاده بامزه است و به نظرم یکی از بهترینهای نوشتههای پیمان قاسمخانی است. خبر بهتر اینکه بهروز افخمی قرار است این سریال را بسازند. آقای افخمی پیش از این کمدی فوقالعاده «سن پطرزبورگ» را ساخته بود که یکی از ماندگارین فیلمهایی است که در حوزه کمدی ساخته شده است.»
جمشیدی افزود: «فیلم «سن پطرزبورگ» نشان میدهد که آقای افخمی کمدی را خوب میشناسند و به نظرم ترکیب بهروز افخمی و پیمان قاسمخانی در این فیلم باعث شده بود که «سن پطرزبورگ» کاری خوب و موفق شود. امیدوارم ادامه این همکاری نیز موثر واقع شود و «خوب بد جلف» هم در شبکه نمایش خانگی ماندگار شود.»
بازیکن سابق پرسپولیس درباره رگههای فوتبالی که در این کار ممکن است به چشم بخورد، توضیح داد: «ما در فیلم سینمایی «خوب بد جلف» هم رگههای فوتبالی نداشتیم و در این کار هم همینطور است. درست است که هر جا نام من پژمان جمشیدی باشد فوتبال جزو جداییناپذیر آن میشود اما در این کار هم این اتفاق نیفتاده و بیشتر همان زوایای اجتماعی در کار مدنظر است. در خود سریال «پژمان» هم ما حتی یک پلان از مثلا یک بازی فوتبال نداشتیم.»
جمشیدی در پایان نیز گفت: «دو قسمتی که من از فیلمنامه خواندم بسیار جذاب است و امیدوارم که در ادامه هم همینطور باشد.»
منبع: خبرآنلاین
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- چالشهای حفظ حریم خصوصی، از ناصر تقوایی تا پژمان جمشیدی
- میزبانی سینماها از آثار جدید/ پریناز ایزدیار، پیمان معادی، پژمان جمشیدی و بهرام افشاری این هفته به سینماها میآیند
- در آستانه اکران؛ تیزر و پوستر «کوکتل مولوتف» رونمایی شد
- بخش زیادی از انتقاداتی که در برنامه هفت مطرح می شود به خود افخمی بر می گردد
- حرفهای تازه رییس اسبق سازمان سینمایی؛ ایوبی: پشتم را خالی کردند/ دولت باید پایش را عقب بکشد
- بازخوانی سرنوشت «علت مرگ: نامعلوم» / فیلمی که چون پروانه نمایش نداشت، از جشنواره فجر حذف شد
- شبنشینی غیرایرانی در هفتِ یلدایی
- صدور پروانه ساخت سینمایی جدید برای افخمی، روستایی و ۴ کارگردان دیگر
- «محکوم» در راه شبکه نمایش خانگی
- «صبحانه با زرافهها» آبان اکران میشود
- زن ۸۰ ساله یهودی سوژه فیلم جدید بهروز افخمی شد
- «بیبدن» به اکران آنلاین رسید
- خانواده قاتل از «بیبدن» شکایت میکنند؟
- «کوکتل مولوتف» آماده نمایش شد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت





