مدیر شبکه دو سیما ضمن اعلام خبر ساخت سری سوم مجموعه «محله گل و بلبل» برای پخش در ایام زمستان، از پیگیریهای جدید تلویزیون برای بازگشت مجموعه «کلاه قرمزی» خبر داد.
به گزارش سینماسینما٬ محمدرضا جعفری جلوه با اعتقاد بر اینکه هیچ زمانی درهای تلویزیون و شبکه دو سیما به روی «کلاه قرمزی» بسته نبوده است، اظهار کرد: اگر مشکلاتی وجود داشته، از سوی خارج از رسانه ایجاد شده و موانعی نیست که از سوی رسانه ملی شکل گرفته باشد. اما به هر حال احساس میکنم با واقعبینی و نگاه حرفهایتر، راه میتواند متناسبتر طی شود.
او ادامه داد: من ناامید نیستم و هیچ زمان ناامید نبودهام. حسم این است که صداوسیما و شبکه دو، خانه «کلاه قرمزی» است. کلاه قرمزی به این مجموعه تعلق دارد و این مجموعه هم به کلاه قرمزی تعلق خاطر دارد. سالهاست که این دو با هم این راه را طی کردهاند و سرنوشتشان به هم گره خورده است.
جعفری جلوه سپس با بیان اینکه پیگیریهایی نسبت به بازگشت کلاه قرمزی به تلویزیون صورت گرفته است، اظهار کرد: امیدواریم با درایت و نگاه منصفانهتری این راه طی شود؛ چرا که «کلاه قرمزی» به تلویزیون و شبکه دو تعلق دارد.
عموپورنگ به تلویزیون برمیگردد
مدیر شبکه دو سیما دربارهی حاشیههای توقف مجموعه «محله گل و بلبل» به دلیل آنچه مشکل مالی عنوان میشود، اظهار کرد: برنامه «عمو پورنگ» مشکلی نداشته است. سری دوم این مجموعه همچون سری اول در ۹۰ قسمت به روی آنتن رفت و پخش شد و طبیعی است که پس از ۹۰ قسمت استراحتی به عوامل برنامه داده شود تا آمادهسازی و تدارک برای سری جدید این برنامه داشته باشند.
وی با تأکید بر اینکه قطعا برنامه «محله گل و بلبل» ادامهدار خواهد بود، درباره مشکلات مالی و عدم وجود اسپانسر در حوزه برنامههای کودک، اظهار کرد: به هر حال تأمین منابع و نهایی کردن اسپانسرهایی که در حوزه حساسی از جمله حوزه کودکان بتوانند فعال باشند، کار سهلی نیست و نیاز به تلاش زیادی دارد اما این به معنی متوقف شدن کار نیست.
جعفریجلوه با اشاره به خداحافظی داریوش فرضیایی از مجموعه «محله گل و بلبل ۲» که منجر به تداعی حاشیه توقف برنامه شده است، اظهار کرد: ایشان به خاطر اینکه برنامه به پایان رسیده خداحافظی کرده است چرا که به هر حال مجموعه رو به پایان بود اما برخیها تصور کرده بودند این کار دچار یکسری مشکلات شده و این خداحافظی را حمل بر مشکلات مالی دانسته بودند.
مدیر شبکه دو سیما در عین حال از تدارک و برنامهریزی برای سری سوم «محله گل و بلبل» در سال ۹۶ و همراه با یکسری تغییر و تحولات در این مجموعه خبر داد و گفت: این تغییرات شامل لوکیشن تا فضای دکور و حضور بازیگران جدید در مجموعه خواهد بود؛ البته بازیگران پایه در مجموعه حضور دارند، بنابراین سری سوم مجموعه «گل و بلبل» در حال تدارک و آمادهسازی لازم است تا در زمستان بتوانیم آن را روی آنتن ببریم.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- مروری بر چند مجموعه عروسکی خاطرهانگیز/ عروسکهایی که سلبریتی شدند
- معرفی برنامههای شبکه دو به مناسبت عید فطر
- تدارک ویژه شبکه دو به مناسبت آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس
- رویکرد ویژه «بسته پیشنهادی» در ایام جشنواره فیلم فجر/ سینمای امیدبخش، محور برنامه
- محمدرضا جعفری جلوه: همزمان با شب یلدای ۱۴۰۰ از گرافیک جدید شبکه دو رونمایی میشود
- نامزد جایزه بهترین معلم جهان در برنامه «زنده باد زندگی»: درخواست کنترل تورم در کشور را دارم
- معرفی برنامههای جدید شبکه دو در فصل پائیز
- حمیدرضا پگاه مجری مسابقه «اتاق صفر و یک» میشود
- الهه رضایی مهمان «دست در دست» میشود
- «فرمول جاذبه»؛ نگاهی به شخصیتهای بزرگی که در تخت فولاد اصفهان آرمیدهاند
- ویژه برنامههای شبکه دو سیما در اربعین حسینی
- قدیمیترین تصاویر عزاداریها و مجالس آذری زبانها در مستند «صادق الوعد»
- روایت رویدادهای محرمی در صد سال گذشته با مستند «یک قرن با حسین (ع)»
- دانستنیهای حقوق شهروندی در برنامه جدید شبکه دو
- علی صالحی مهمان «دست در دست» میشود
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





