جیم جارموش در حال ساخت فیلمی در دنیای زامبیها است و بیل موری و سلنا گومز نیز در این فیلم با او همکاری میکنند.
به گزارش سینماسینما، جیم جارموش فیلمساز مستقل آمریکایی در حال ساخت یک فیلم در دنیای زامبیها است و بیل موری نیز در این پروژه او جلوی دوربین میرود.
این فیلم که با عنوان «مرده نمیمیرد» ساخته میشود با حضور سلنا گومز، آدام درایور، تیلدا سوینتون، استیو بوشمی و کلویی سونی شکل میگیرد.

فیلم جدید جارموش که هم اکنون در نیویورک در حال ساخته شدن است برای فوکوس پیکچرز ساخته می شود.
فوکوس دیروز با اعلام این خبر افزود این سومین فیلم جارموش است که جاشوا آستارخان و کارتر لوگان آن را تهیه میکنند. «گلهای پژمرده» در سال ۲۰۰۵ و «مرزهای کنترل» در سال ۲۰۰۹ نیز با حضور این ۲ نفر در نقش تهیه کننده ساخته شده بود.

تصاویری که از این فیلم ارایه شده بیل موری را در نقش پلیسی نشان میدهد که در کنار همکارانش شامل درایور و سونی باید با زامبیها مقابله کنند.
گرچه جارموش تاکنون در این باره خبری نداده است اما موری در ماه مارس در گفتگویی از ساخته شدن چنین فیلمی خبر داده بود.
وی گفته بود جیم جارموش یک فیلمنامه زامبیای نوشته که خیلی هم جالب است و با یک گروه از بازیگران بزرگ آن را حدود تابستان میسازد. وی گفته بود: اما من در نقش زامبی در آن بازی نمیکنم.
جارموش و موری پیشتر در سال ۲۰۰۳ در فیلم «قهوه و سیگار» و «گلهای پژمرده» در سال ۲۰۰۵ با هم همکاری کرده بودند. درایور نیز همکاریاش را با جارموش در جدیدترین فیلم وی یعنی «پترسون» شروع کرده بود اما این نخستین همکاری جارموش با گومز است.
جارموش پیشتر دنیایی از نامیراها را در فیلم «تنها عاشقان زنده میمانند» در سال ۲۰۱۳ ارایه کرده بود که در آن با سوینتون، تام هیدلستون، میا واسیکوسکا، آنتون یلچین، جفری رایت و جان هارت همراه شده بود. این فیلم نامزد نخل طلای جشنواره فیلم کن ۲۰۱۳ شده بود.
از فیلم جدید جارموش به عنوان یک فیلم مدرن کلاسیک کمدی درباره خونآشامها یاد شده است.
برای بیل موری این دومین تجربه وی در دنیای زامبیهاست. وی پیشتر در در فیلم اکشن –کمدی «زامبی لند» در سال ۲۰۰۹ دیده شده بود.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- جشنواره ونیز ۸۲ در ایستگاه پایانی؛ شیر طلایی ونیز به جیم جارموش رسید/ دو جایزه برای سینماگران ایرانی
- پس از اولین اکران در جشنواره ونیز؛ فیلم جیم جارموش به جشنواره فیلم نیویورک ۲۰۲۵ میرود
- از جشنواره فیلم ونیز چه خبر؟
- معرفی نامزدهای جوایز امی ۲۰۲۴/ «شوگان» با ۲۵ نامزدی پیشتاز شد
- جزئیاتی از فیلم جدید ژاک اودیار/ همکاری سلنا گومز با کارگردان «دیپان»
- برشهای کوتاه/ وقتی جیم جارموش از هدیههای عباس کیارستمی میگوید
- هجو وسترن
- گفتوگو با جیم جارموش/ زامبیها خودِ ما هستیم
- ایناریتو از جشنواره سارایوو جایزه گرفت
- سینمای جیم جارموش در باشگاه فیلم هشتونیم مرور میشود
- اپرایی که وودی آلن به سبک دسیکا و فلینی روی صحنه میبرد
- غول ژانر وحشت سینمای اسپانیا درگذشت
- موفقیت «چرنوبیل»، روسیه را مجبور به ساخت سریال کرد
- جزییاتی تازه درباره پنجاه و یکمین فیلم وودی آلن
- برگزاری هفته فیلم اروپایی در هشت شهر ایران
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





