تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۴:۲۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 85380

کارگردان فیلم سینمایی «به وقت شام» گفت:  وقتی این شور و استقبال از فیلم را می بینم، تنم می لرزد چرا که انتظار این انرژی بالا از سوی مردم بابت فیلم را نداشتم.

به گزارش سینماسینما، ابراهیم حاتمی کیا چهارشنبه شب در مراسم اکران مردمی فیلم «به وقت شام» در اهواز اظهار کرد: وقتی این شور را می بینم، تنم می لرزد؛ منتظر این فضا و انرژی بالا نبودم. این شهر برای من خاطرات زیادی دارد؛ اول جنگ زمانی که ۱۸ سال سن داشتم تنها با یک چاقو برای دفاع از ایران به اهواز آمدم.

وی افزود: اعتقاد من این است که «به وقت شام» برای خوزستانی ها و تمام ایرانی هایی که در دوران دفاع مقدس ایستادند یا اکنون که در قالب مدافعان حرم می جنگند، تولید و ساخته شده است.

کارگردان فیلم «به وقت شام» عنوان کرد: این فیلم برای کسانی است که از دور دستی بر آتش دفاع از حرم دارند و گرنه کار برای خانواده شهدا و فرزندان آنها که جانفشانی های بی مثالی در دفاع از حرم دارند، بسیار سخت است و من نمی توانم چنین فیلمی بسازم. باید افتخاری برای سینما باشد که جامعه متدینی که سال ها با سینما قهر بودند دوباره به سینما آمدند؛ این هنرنمایی ابراهیم حاتمی کیا نیست، این هنر شهدایی است که نظر به عالم دارند.

حاتمی کیا بیان کرد: این راه، آدم های دیگری دارد که در عین نظارت کار را جلو می برند؛ بارها شده که در طول ساخت فیلم با مشکلاتی مواجه شدم ولی با خود گفتم ابراهیم تو نمی توانی و قطعا خود این افراد از دور کار را پیش بردند.

وی خطاب به مردم گفت: اگر با تماشای این فیلم احوالتان منقلب شد برای من و تمام فرزندان ایران دعا کنید.

منبع: مهر

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها