کارگردان فیلم سینمایی «بچه های ابدی» از مدیریت سینمایی خواست برای سال ۱۳۹۶، برنامه ریزی جدی تری برای تولید فیلم های با کیفیت و حمایت از فیلمسازان باتجربه کند.
پوران درخشنده افزود: صنعت سینمای ایران در سال ۹۵ با همه فراز ونشیب هایی که طی کرد، در سطح متوسطی بود و امیدواریم امسال انگیزه بیشتری برای برقراری عدالت در ارتقای این صنعت ایجاد شود.
وی کسب جایزه معتبر سینمایی (اسکار و کن) برای فیلم اصغر فرهادی در سال ۹۵ را مهمترین رویداد ملی و بین المللی سینمایی ایران دانست و اظهار کرد: این اتفاق باعث شد، بار دیگر نگاه های جهانی به سمت شناخت مردم ایران و فرهنگ غنی کشور معطوف شود و دوباره سینمای ایران بر سر زبان آنها بیافتد.
کارگردان فیلم سینمایی «هیس دخترها فریاد نمی زنند» ادامه داد: مدیریت سینما باید برای سال ۹۶، برنامه جدی تری در بخش تولیدات فیلم های خوبی و باکیفیت، حمایت از فیلمسازان و توجه ویژه به فیلمسازان باتجربه و هنرمندان در پیش بگیرد تا در سطح ملی و بین المللی به موفقیت های قابل قبولی دست یابیم.
درخشنده با بیان اینکه تولیدات فیلم در سال ۹۵، وضعیت رو به رشدی نداشت، گفت: سینماگران زحمات زیادی برای ساخت فیلم در سال گذشته کشیدند، اما مضامین تولید شده، عالی نبود و سطح متوسطی داشت.
وی افزود: همچنین انسان های عزیز و ارزشمندی در حوزه سینما در سال ۹۵ از دست دادیم که تلخ و دردناک بود و امیدواریم حال و هوای سینماگران و هنرمندان در سال ۹۶ خوب و بهتر از سال گذشته شود.
کارگردان فیلم سینمایی «زیر سقف دودی» همچنین اظهار امیدواری کرد، سال ۹۶، سال عدالت برای سینما و فرهنگ کشور باشد.
و با بیان اینکه ضروریست در تفکر مدیران سینمایی نیز عدالت برقرار باشد، تصریح کرد: مدیران سینمایی باید در همه زمینه های صنعت سینما انگیزه ایجاد کنند تا در سال ۹۶ سینمای کشور در ابعاد ملی و بین المللی موفقیت های دیگری کسب کند.
درخشنده خاطرنشان کرد: باید با افزایش سالن های سینمایی، توجه بیشتری به مخاطب شود و فیلم ها نیز بر اساس عدالت اکران شده و فروش خوبی دست یابند.
وی کسب جایزه معتبر سینمایی (اسکار و کن) برای فیلم اصغر فرهادی در سال ۹۵ را مهمترین رویداد ملی و بین المللی سینمایی ایران دانست و اظهار کرد: این اتفاق باعث شد، بار دیگر نگاه های جهانی به سمت شناخت مردم ایران و فرهنگ غنی کشور معطوف شود و دوباره سینمای ایران بر سر زبان آنها بیافتد.
کارگردان فیلم سینمایی «هیس دخترها فریاد نمی زنند» ادامه داد: مدیریت سینما باید برای سال ۹۶، برنامه جدی تری در بخش تولیدات فیلم های خوبی و باکیفیت، حمایت از فیلمسازان و توجه ویژه به فیلمسازان باتجربه و هنرمندان در پیش بگیرد تا در سطح ملی و بین المللی به موفقیت های قابل قبولی دست یابیم.
درخشنده با بیان اینکه تولیدات فیلم در سال ۹۵، وضعیت رو به رشدی نداشت، گفت: سینماگران زحمات زیادی برای ساخت فیلم در سال گذشته کشیدند، اما مضامین تولید شده، عالی نبود و سطح متوسطی داشت.
وی افزود: همچنین انسان های عزیز و ارزشمندی در حوزه سینما در سال ۹۵ از دست دادیم که تلخ و دردناک بود و امیدواریم حال و هوای سینماگران و هنرمندان در سال ۹۶ خوب و بهتر از سال گذشته شود.
کارگردان فیلم سینمایی «زیر سقف دودی» همچنین اظهار امیدواری کرد، سال ۹۶، سال عدالت برای سینما و فرهنگ کشور باشد.
و با بیان اینکه ضروریست در تفکر مدیران سینمایی نیز عدالت برقرار باشد، تصریح کرد: مدیران سینمایی باید در همه زمینه های صنعت سینما انگیزه ایجاد کنند تا در سال ۹۶ سینمای کشور در ابعاد ملی و بین المللی موفقیت های دیگری کسب کند.
درخشنده خاطرنشان کرد: باید با افزایش سالن های سینمایی، توجه بیشتری به مخاطب شود و فیلم ها نیز بر اساس عدالت اکران شده و فروش خوبی دست یابند.
ایرنا
برچسبها: پوران درخشنده
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- پروانه ساخت سینمایی برای چهار فیلمنامه صادر شد
- مجوز ساخت سینمایی برای ۸ فیلمنامه صادر شد
- واکنشهای سینماگران ایرانی به درگذشت «مادر سینمای آسیا»
- معرفی داوران دو بخش مستند و نماهنگ جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی
- بالاخره در روز هشتم جشنواره اتفاق افتاد؛ معرفی داوران چهل و دومین جشنواره فیلم فجر
- پوران درخشنده : امیدوارم مسئولان پروانه ساخت «هیس پسرها گریه نمیکنند» را هر چه زودتر بدهند
- انگار پوران درخشنده هم باید فیلم فسیل بسازد تا به او مجوز بدهند
- داوران بخش ملی و بینالملل جشنواره۳۵ فیلم کودک معرفی شدند
- داوران جشنواره فیلم ۱۰۰ معرفی شدند
- نمایش بیش از ۱۰ فیلم ایرانی در بنگلادش/ دو ایرانی در جشنواره داکا داوری میکنند
- از سوی معاون اول رئیس جمهور؛ اعضای شورای سینما منصوب شدند
- خوشامد به نسلی که سینما را می شناسد
- معرفی داوران پنجمین جشنواره بینالمللی فیلم پرواز
- عکسی قدیمی از سه فیلمساز زن ایرانی
نظر شما
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- «سامی»؛ روایتی انسانی از جنگ بیپایان
- سینمای مستقل ایران را به رسمیت بشناسید
- گیشه سینما در دست کمدیها/ دو فیلم جدید اکران شدند
- اعلام بودجه فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۵
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند





