تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۰۰:۰۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 16188

 

عطاران امضا پرستوییمحمد تاجیک : رضا عطاران این روزها با فیلم سالوادور تمام رکوردهای سینما را شکسته است . عطاران در واقع این روزها پر طرفداران ترین بازیگر سینماست وهر فیلمی از او با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شده است .

به گزارش سینما سینما و به نقل از هفته نامه تماشاگران ،در گزارش زیرسعی شده به مهمترین اظهار نظرهای عطاران و مهمترین اظهار نظرها درباره عطاران پرداخته شود .

/انتقاد جالب عطاران از آواتار و ارباب حلقه ها/
چند سال پیش رضا عطاران در یکی از گفت وگوهای خود با همشهری ۲۴از فیلمهای ارباب حلقه ها و آواتار انتقاد کرده بود. اودراین مصاحبه گفته بود :مثلا من نمی فهمم چرا ارباب حلقه ها این همه جایزه اسکار گرفته. این همه تفاوت با زندگی را نمی فهمم مثلا آواتار خیلی جذابیتهای تکنیکی دارد و قصه های تاثیر گذاری هم دارد ولی نمی توانم لذت ببرم.
/ حبیب رضایی : توانایی های عطاران هنوز به طور کامل کشف نشده/

جالب است بدانید درزمان ساخت فیلم طبقه حساس ،حبیب رضایی اطهار نظر جالبی درباره عطاران کرده بود .حبیب رضایی در پشت صحنه فیلم طبقه حساس درباره بازی عطاران گفته بود :فکر می‌کردم رضا عطاران با طراحی خاصی از بازی می‌تواند گزینه بسیار خوبی باشد. دوستان همگی استقبال کردند و در عرض ۲۴ ساعت شرایط حضور رضا در فیلم تثبیت شد. علت پیشنهاد من هم جنس خاص متن و درعین‌حال آشنایی با میزان انعطاف و توانایی‌های هنوز کامل کشف‌نشده رضا عطاران بود. الان که محصول را می‌بینیم از خود پیمان قاسمخانی که خالق این شخصیت است تا جناب تبریزی که با وسواس به بازی رضا دقت می‌کند، معترف هستند که بهترین گزینه بدون تردید رضا عطاران بوده.
/رضا عطاران :درباره الی را بیشتر از جدایی نادر از سیمین دوست داشتم/

بد نیست بدانید رضا عطاران در بخشهایی از مصاحبه خود با نشریه نسل امروز در سال ۹۰ به اظهار نظر درباره دوفیلم اخیر اصغر فرهادی پرداخته است .

عطاران در پاسخ به سوالی که نظرت درباره فیلم “جدایی نادر از سیمین “چه بود ؟گفته است :مثبت بود . بخش فیلمنامه واقعا دوست داشتنی بود ،در بخش بازیگری به نظرم آقای شهبازی از همه بهتر بودند اما در مجموع بازی ها خوب بود دربخش کار گردانی هم که دیگر حرفی باقی نمی ماند .در کل چون در جزئیات کار ،همه کادر ها خوب کنار هم چیده شده بودند آن اتفاق خوب برایش افتاد . اما درنهایت فیلم “درباره الی” رابیشتر دوست داشتم.
/نظرات جالب پیمان قاسمخانی درباره عطاران/
پیمان قاسمخانی دریکی از گفت وگوهای خود با هفته نامه یک شنبه نظرات جالبی درباره تعدادی از هنرمندان از جمله رضا عطاران بیان کرده .

پیمان قاسمخانی در این مصاحبه نظرات جالب خودرا درباره عطاران بیان کرده وگفته عطاران یک استعداد خیلی خوب ومهمتر از آن یک آدم خوب است .

/آنهایی که ماشین ندارند را دوست دارم/
در گفت وگوی دیگری در آذر سال ۸۸ با نشریه چلچراغ از عطاران می پرسند :مثلا تو ماشین نداری و دوست نداری که داشته باشی خب این که تناقض دارد . عطاران در پاسخ می گوید :آخه فکر می کنم اگر ماشین داشته باشم عوض می شوم .نمونه های زیادی دیدم که وقتی ماششین گرفتند عوض شدند . البته فکر می کنم آنهایی که ماشین ندارند را بیشتر دوست دارم .او ادامه داده : ماشین مثل یک خونه آهنی جدااز جامعه است …. الان هم ماشین سوار می شوم واقعا می روم سوار آن ماشین درب وداغون می شوم که حس بهتری دارد .

/از جنگ ترسی نداشتم /

بازیگر فیلم نیش زنبور درادامه همین مصاحبه گفته :ما هر چه جلوتر می رویم دلبستگی مان بیشتر می شود به پول زندگی و ترس از مرگ و خیلی چیزهای دیگر ….من خودم این احساس را دارم . دوره جنگ جبهه رفتم و واقعا هیچی نمی شنیدم و ترسی نداشتم از جنگ ،ولی الان نه ….

/دوست دارم یک امضائ از پرستویی بگیرم برای بچه خواهرم !/

عطاران آدم جالبی است . مثلا اگر دیدید از پرویز پرستویی امضا گرفت زید تعجب نکنید !بعضی از دوستان وهمکارانم را دیدم که بیرون زیاد راحت نیستند ولی من می گویم ماهم باید طرف مقابلمان را درک کنیم .مثلا اگر پرویز پرستویی اینجا باشد دوست دارم بروم بااو صحبت کنم و یک امضا هم بگیرم از او برای بچه خواهرم .پس چه ایرادی دارد؟

/عطاران به روایت دنیزلی/

مصطفی نیز دنیزلی مربی مشهور فوتبال هم از طرفداران رضا عطاران است .دنیزلی سالها قبل در مصاحبه ای در خصوص شناختش از بازیگران ایرانی گفته است: اکثر بازیگران ایرانی را به چهره می شناسم اما از میان افرادی که به چهره می شناسم و بازی شان را دوست دارم به هدیه تهرانی و رضا عطاران بیش از بقیه علاقه‌مندم.

/رامبد جوان : عطاران نمی گذارد شوخی به لودگی تبدیل شود/

رامبد جوان در سال ۹۰درگفت وگویی با همشهری جوان از ویژگیهای رضا عطاران سخن گفته است .

رامبد جوان درباره عطاران گفته :رضا عطاران آدم بسیار باهوشی است . خیلی شریف و دوست داشتنی است . اما نکته ای که در او بسیار بارز و مشخص است شرافت اوست .این شرافتی که می گویم در روابط اجتماعی و روابط خصوصی اش با آدمها ،سر صحنه فیلمبرداری یا گروه همکارانش و در برخورد با مردم رهگذر دیده می شود .همه چیز رضا عطاران دربازیگری به جا ودرست است .عمقی که رضا می تواند به هر نقشی و اتفاقاتی که برای ان شخصیت می افتد بدهد از دست خیلی ها بر نمی آید . این باعث می شود که حتی معمولی ترین لحظه های بازی او لذت بخش باشد و تماشاگر تصور کند که چه اتفاق مهم و خوبی افتاده است .به خوبی به شوخی ها اهمیت می دهد و آن را مهم می کند . رضا به خوبی متر واندازه هر شوخی را می داند و نمی گذارد که شوخی تبدیل به لودگی شودو در کل رضا کمدی را خیلی خوب می فهمد .

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها