تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۵:۰۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 153704

انیمیشن خرچنگانیمیشن «خرچنگ» به کارگردانی شیوا صادق‌اسدی به جشنواره بین‌المللی فیلم زنان کرتی فرانسه راه پیدا کرد.

به گزارش سینماسینما، انیمیشن «خرچنگ» به کارگردانی شیوا صادق‌اسدی به بخش مسابقه چهل‌وسومین جشنواره بین‌المللی فیلم زنان کرتی فرانسه راه پیدا کرد.

طبق اعلام اداره‌کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان‌ونوجوانان، انیمیشن ۱۱ دقیقه‌ای «خرچنگ» از تولیدات سال ۱۳۹۸ این کانون است و با حضور در جشنواره زنان کرتی فرانسه چهاردهمین نمایش بین‌المللی‌اش را تجربه می‌کند.

«خرچنگ» با ۴ فیلم دیگر از کشورهای لهستان، فرانسه، ایتالیا و فنلاند در گروه دوم فیلم‌های بخش مسابقه فیلم‌های کوتاه قرار دارد و مخاطبان می‌توانند از ۱۴ تا ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ به صورت آنلاین با خرید بلیت این مجموعه ۷۷ دقیقه‌ای را تماشا کنند.

انیمیشن «خرچنگ» داستان پسربچه‌ای خجالتی و منزوی است که علاقه دارد به عضویت گروه تئاتر مدرسه درآید ولی تنها نقشی که به او پیشنهاد می‌شود نقش یک خرچنگ است…

برگزارکنندگان جشنواره بین‌المللی فیلم زنان کرتی، برگزاری مجازی این دوره از جشنواره را راهی جدید برای نشان دادن جایگاه زنان فیلمساز دنیا در شرایط فعلی می‌دادند.

چهل‌وسومین جشنواره بین‌المللی فیلم زنان کرتی امسال به دلیل شیوع مجدد ویروس کرونا به صورت مجازی از ۱۳ تا ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ برابر با ۲ تا ۱۱ آوریل ۲۰۲۱ در فرانسه در حال برگزاری است.

منبع: خبرآنلاین

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها