تاریخ انتشار:۱۴۰۱/۰۳/۰۳ - ۱۱:۴۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 175336

برنامه ۹۹ درجه، روزهای پنجشنبه ساعت ۱۴ و ۵ دقیقه در رادیو سلامت، پرونده قضایی افرادی که به دلیل پرخاشگری ناشی از کنترل خشم در زندان به سر می برنند را مورد بررسی قرار می دهد.
به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، این برنامه در قالب مجله ای با محوریت مدیریت خشم تولید و روانه آنتن می شود. در این برنامه افرادی که به دلیل پرخاشگری ناشی از عدم کنترل خشم دارای پرونده قضایی هستند، بررسی می شوند و در خلال این بررسی با حضور کارشناس مربوطه علت شناسی نیز می شود. در این برنامه به شنوندگان آموزش داده می شود که چطور خشم خودشان را کنترل کنند، زیرا گاهی کنترل نکردن خشم منجر به عواقب بسیار تلخ و دردناکی خواهد شد.
برنامه ۹۹ درجه ساعت ۱۴ و ۵ دقیقه از رادیو سلامت پخش می شود و پنجشنبه پنج خرداد ماه به موضوع آشنایی با علل تبدیل خشم به پرخاشگری اختصاص دارد و دکتر سعیده هادی روانشناس در این برنامه صحبت می کند.
برنامه شامل آیتم های متنوع است. آیتم یک آن به روایت برشی از زندگی یک فرد که دستخوش پرخاشگری شده است، اختصاص دارد. آیتم خشم در مشت، راهکارهای کنترل خشم را آموزش می دهد. آیتم خشم و هیاهو موضوع رفتارها و هیجان های مرتبط با خشم و پرخاشگری را مورد بررسی قرار می دهد.
سارا شریفی تهیه کننده، دکتر حامدرضا مهتدی مجری کارشناس هستند.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها