تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۷:۰۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 170817

برنامه داستان‌ها و آدم‌ها که به بازخوانی ماجرای زندگی آدم‌ها اختصاص دارد که در داستان‌ها به نگارش درآمده، روز سه شنبه سوم اسفند ماه به کتاب خواب هاروی می پردازد.
به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، سارا شریفی، تهیه کننده برنامه داستان ها و آدم ها در این باره توضیح داد: در این برنامه داستان‌های کوتاه ایرانی و خارجی خوانده و از منظر روانشناسی تحلیل و بررسی می‌شود. این برنامه ساعت ۱۹ و ۱۰ دقیقه روزهای سه شنبه به مدت نیم ساعت از رادیو سلامت پخش می شود. در این برنامه روز سه شنبه سوم اسفند ماه به بازخوانی و تحلیل روانشناختی داستان کوتاه خواب هاروی به نویسندگی استیون کینگ و ترجمه مژده حقیقی می پردازیم و شنوندگان در قالب این داستان با ترس های روزمره آشنا می شوند و راهکار ارائه خواهیم داد. مهمان برنامه دکتر پروین ناظمی روانشناس است.
در خلاصه داستان کوتاه «خواب هاروی» آمده است: جنت پای سینک ظرف‌شویی می‌چرخد و یک دفعه چشمش می‌افتد به شوهرش که حدود سی سال است با هم زندگی می‌کنند. با تی‌شرت سفید و شلوارک بیگ‌داگ نشسته پشت میز آشپزخانه و او را تماشا می‌کند و …
استیون ادوین کینگ که به اختصار با نام استیون کینگ میان مردم شناخته می شود، نویسنده رمان و داستان‌های کوتاه می باشد که در ۲۱ سپتامبر ۱۹۴۷ در ایالات پورتلند در امریکا به دنیا آمد. استیون یکی از برترین نویسنده‌های قرن حاضر محسوب می‌شود.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها