تدوین فیلم کوتاه «خودکشی به سبک نیچه» توسط حمید نجفیراد در حال انجام است و به زودی وارد مراحل بعدی برای آمادهسازی میشود.
به گزارش سینماسینما به نقل از مشاور رسانهای، تدوین «خودکشی به سبک نیچه» توسط حمید نجفی راد در حال انجام است؛ پس از پایان تدوین، اصلاح رنگ این فیلم کوتاه توسط مهران دوستی انجام میشود و امین انتشاری نیز امور مربوط به جلوههای ویژه این فیلم را انجام خواهد داد.
حمید نجفیراد پیش از این تدوین آثار متعددی در سینمای ایران همچون «شبی که ماه کامل شد»، «کشتارگاه»، «در جستجوی فریده»، «موریانه»، «لاک قرمز» و… را برعهده داشته و فیلمی با عنوان «ناگهان» را کارگردانی کرده است. او در زمینههای دیگری همچون صداگذاری و طراحی تیتراژ نیز فعالیت میکند و مهمترین اثرش در این زمینه، صداگذاری «شهر مردان» و طراحی تیتراژ سریال «شهرزاد ۳» است.
فیلم کوتاه «خودکشی به سبک نیچه» به نویسندگی و کارگردانی پیام کردستانی و تهیهکنندگی مشترک پیام کردستانی و بهمن رضائی چندی پیش در شهرک سینمایی غزالی فیلمبرداری شد.
در خلاصه داستان این فیلم که به زبان کردی ساخته شده، آمده است: وقتی تنها قابله شهر تصمیم به خودکشی میگیرد…
مریم بوبانی، بختیار پنجهای، فرشید گویلی، اسوه صادقی، سعید احمدی، محمد رئوف محمدی بازیگران فیلم کوتاه «خودکشی به سبک نیچه» هستند.
عوامل این فیلم کوتاه عبارتند از: تهیهکنندگان: پیام کردستانی و بهمن رضائی، نویسنده و کارگردان: پیام کردستانی، مدیر فیلمبرداری: بهروز بادروج، مدیر صدابرداری: هادی ساعد محکم، تدوین: حمید نجفیراد، اصلاح رنگ: مهران دوستی، جلوههای ویژه بصری: امین انتشاری، طراح صحنه و لباس: امین جهانی، طراح گریم: لیلا ثانی، سرپرست گروه کارگردانی و برنامهریز: سعید غلامی، دستیار یک کارگردان: بهمن رضائی، دستیار دو کارگردان: سیاوش وزیری، منشی صحنه: آیلار تقوی، استوری بورد: نیکی شریفپور، عکاس صحنه: شهرام جهانسوز، عکاس پشت صحنه: آیدا حافظی، مجری طرح: حسین بشگرد، مدیر تولید: جواد راهزانی، مدیر تدارکات: پژمان ذوالقدری، امور بینالملل: سیاوش وزیری و مشاور رسانهای: مریم قربانینیا.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت





