الکس برلینر عکاس، ماجرای رو در رویی عجیب آنجلینا جولی و ایمی پاسکال رئیس سابق سونیپیکچرز را در مراسم زنان قدرتمند عرصه سرگرمی به یاد میآورد. تنها دو روز پیش از این مراسم و در پی هک شدن سرورهای سونی مشخص شده بود که در یکی از ایمیلهای رد و بدل شده میان ایمی پاسکال و اسکات رودین از آنجلینا جولی به عنوان فردی کم استعداد، خودخواه و لوس نام برده شده بود. پس از این اتفاقات روبهرو شدن بازیگر «آقا و خانم اسمیت» با رئیس سونی در این مراسم از نگاه تیزبین دوربین برلینر دور نماند.
برلینر مراسم صبحانهی ۱۰۰ زن قدرتمند صنعت سرگرمی در سال ۲۰۱۴ در میان جنجالهای به پا شده پس از هک شدن سرورهای سونی را اینگونه به خاطر میآورد : «انرژی منحصر به فردی فضای اتاق را در برگرفته بود. از آن لحظاتی بود که پیش خود میگویید؛ عالی شد، عکس را گرفتم» برلینر تا پیش از این که کسی میان او و این صحنه قرار گیرد چهار عکس گرفت اما همین لحظات کوتاه کافی بود تا عکاس کار خود را به اتمام برساند.
پاسکال بعدها در این باره گفته بود : «ما همگی در دنیای عجیبی به نام هالیوود زندگی میکنیم، اگر قرار بود همهی ما واقعا خوب باشیم، کارها پیش نمیرفت.» آنجلینا جولی نیز پس از این ماجرا به نیویورکتایمز گفته بود : «صادقانه بگویم، پس از این اتفاقات برای ایمی نگران بودم، برای همین خواستم که با او تماس بگیرند و جویای احوالش شوند.»
در نهایت برلینر به عنوان کسی که این لحظهی غریب را ثبت کرده است، نمیتواند با اطمینان از آن برخورد سخن بگوید. او آن لحظه را اینگونه شرح میدهد : «نمیتوان در این مورد به حافظهی خود تکیه کرد. من آنجا بودم، عکس را انداختم، به من گفتند که دور شوم، من هم از آنجا فاصله گرفتم.»
منبع : خبرآنلاین به نقل از هالیوودریپورتر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





