تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۱۰:۲۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 4305

دانیل کریگبازیگر نقش مامور ۰۰۷ در چهار فیلم اخیر جیمز باند می‌گوید در حال حاضر اصلا به بازی در فیلم دیگری از این مجموعه سینمایی فکر نمی‌کند.

به گزارش «سینماسینما»، در ماه‌های اخیر گمانه‌زنی‌های زیادی درمورد اینکه چه کسی می‌تواند بازیگر بعدی نقش جیمز باند باشد، انجام شده است. اکنون دانیل کریگ بازیگر فعلی نقش ابرجاسوس معروف بریتانیایی پا پیش گذاشته است تا نظر خود را درباره این نقش بگوید.

به گزارش ورایتی، کریگ که در «اسپکتر» بیست و چهارمین فیلم مجموعه سینمایی جیمز باند برای چهارمین بار نقش باند را بازی کرده است، در یک گفت‌وگوی جدید با تایم آوت لندن، بی‌رو‌در‌واسی درباره نقش جیمز باند و آینده آن صحبت کرده است.

کریگ در پاسخ به این پرسش که آیا برایش اهمیت دارد چه کسی بعد از او نقش باند را بازی می‌کند، گفت: ببینید، اصلا برایم مهم نیست. براشون آرزوی موفقیت می‌کنم. تنها چیزی که برایم اهمیت دارد این است که اگر قرار است دیگر در فیلم‌های باند بازی نکنم، کارمان را در جایی خوب تمام کنیم تا نفرات بعدی این راه را بهتر ادامه بدهند.

در حال حاضر، جیمز باند چشم‌آبی که «اسپکتر» را آماده نمایش دارد، اصلا نمی‌تواند به بازی در یک فیلم دیگر مامور ۰۰۷ فکر کند.

کریگ گفت: الان؟ ترجیح می‌دهم این شیشه را بشکنم و رگم را بزنم. نه. در این لحظه نه. اصلا. فعلا تا همین حد خوب است. ما کارمان را کرده‌ایم.

او در ادامه گفت اگر قرار باشد در یک فیلم دیگر باند بازی کند، فقط برای پول این کار را خواهد کرد.

«اسپکتر» تولید شرکت‌های شرکت‌های ایان پروداکشنز، مترو گلدوین مه‌یر و سونی پیکچرز، اولین بار در دنیا ۲۶ اکتبر (۴ آبان) در بریتانیا و ایرلند روی پرده می‌رود. این فیلم از ۶ نوامبر (۱۵ آبان) در آمریکای شمالی و دیگر کشورها به نمایش درمی‌آید.

در فیلم جدید یک پیام رمزی مربوط به گذشته باند، او را وا می‌دارد رد یک سازمان شیطانی را بگیرد. در همان حال که «ام» برای زنده نگه داشتن سرویس مخفی مبارزه می‌کند، باند تمام تلاش خود را می‌کند تا از واقعیت هولناک «اسپکتر» پرده بردارد.

کریستوف والتس در نقش فرانتس اوبرهاوسر، مونیکا بلوچی به نقش لوچیا شارا و لئا سیدو به نقش مادلین سوان بازیگران زن جیمز باند را تشکیل می‌دهند. رالف فاینس در نقش «ام»، بن ویشاو در نقش «کیو»، نائومی هریس در نقش ایو مانی‌پنی و روری کینیر در نقش بیل تانر رئیس ستاد ام‌آی‌۶ (اداره اطلاعات خارجی بریتانیا)، دیگر بازیگران این فیلم هستند.

مایکل جی. ویلسن و بارابارا بروکولی «اسپکتر» را تهیه کرده‌اند و سام مندس فیلم را از روی فیلمنامه‌ای نوشته جان لوگان، نیل پرویس و رابرت وید کارگردانی کرده است.

«اسکای فال» فیلم قبلی جیمز باند به کارگردانی مندس نوامبر ۲۰۱۲ اکران شد و با ۱٫۱ میلیارد دلار پرفروش‌ترین فیلم مجموعه جیمز باند است.

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها