تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۳:۴۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 19374
دراکولاسینماهای کشور در حالی هفته دوم اکران تیرماه را پشت سر گذاشتند که دو فیلم کمدی به این گردونه افزوده شدند.

به گزارش سینماسینما، در ایام ماه مبارک رمضان سئانس ویژه‌ای برای فیلم‌ها در نظر گرفته شد و قرار شد ساعات پیش از افطار فروش بلیت سینماها نیم‌بها باشد، همین عامل و از سوی دیگر انتخاب فیلم‌های خوب موجب شد تا در گرم‌ترین ماه از فصل تابستان سینماها همچنان روزهای پرشوری را پشت سر بگذارند. هرچند در این میان برخی از سینماها تخلف کرده و در تمام ساعات روز بلیت سینماها را با قیمت تمام به مخاطبان خود فروختند.

“دراکولا” تازه‌ترین ساخته رضا عطاران و به تهیه‌کنندگی علی سرتیپی از چهارشنبه پیش به جمع فیلم‌های در حال اکران پیوست و در دو روز اول اکران با در اختیار داشتن ۱۸ سالن سینمایی توانست ۱۷۰ میلیون تومان فروش داشته باشد.

ویشکا آسایش، لوون هفتوان، سیامک انصاری، ژاله صامتی، لیلا بلوکات، امید روحانی، محمود نظرعلیان، نیما راد و عباس محبوب در این فیلم سلطان گیشه را همراهی می‌کنند.

در خلاصه داستان “دراکولا” آمده است: (با صدای آهسته) الو… سلام قربان… خوبین… آقا منو دزدیدن… بله… نمی‌شناسمشون… نخیر سرکاری چیه… من چه می‌دونم چرا گوشیمو نگرفته… ۳۸ سال، سنمو چرا می پرسین؟… نمی دونم کجا… شما باید پیدام کنین… آقا من گوشی‌ام آیفونه… ردیاب دارد… نمی‌شه پیدام کرد؟… آقا اومد… من قطع می‌کنم…

“زاپاس” ساخته برزو نیک‌نژاد و تهیه‌کنندگی سید امیر پروین حسینی دیگر فیلمی بود که از چهارشنبه پیش اکران خود را شروع کرد. این فیلم در دو روز اول در ۲۰ سالن سینمایی ۵۵ میلیون تومان فروخت.

امیر جعفری، ریما رامین‌فر، جواد عزتی، الناز حبیبی، احمد مهران فر، شبنم مقدمی، ماهان نصیری در کمدی- اجتماعی “زاپاس” به ایفای نقش می‌پردازند.

“دختر” به کارگردانی رضا میرکریمی که پنجشنبه شب توانست سه جایزه جشنواره فیلم مسکو را از آن خود کند، در ۹ روز اول اکران با در اختیار داشتن ۱۸ سالن نمایش توانست ۱۷۰ میلیون تومان فروش داشته باشد.

در این فیلم فرهاد اصلانی، مریلا زارعی، شاهرخ فروتنیان و ماهور الوند به ایفای نقش می‌پردازند. در خلاصه داستان “دختر” آمده است: آقای عزیزی که سرپرست بخش تعمیرات و نگهداری پالایشگاه آبادان است برای مراسم خواستگاری دخترش آماده می‌شود و ستاره دختر دیگرش در همان روز قصد سفر به تهران برای شرکت در جشن خداحافظی یکی از دوستان هم‌دانشگاهی‌اش را دارد. پدرش به دلایلی به این سفر مشکوک است و این آغاز ماجراست…

از سوی دیگر، “رسوایی ۲”، تازه‌ترین ساخته مسعود ده‌نمکی که در ادامه “رسوایی” ساخته شده است، طی ۵۷ روز نمایش و با در اختیار داشتن ۴۱ سالن سینمایی توانست ۲ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان فروش داشته باشد.

قسمت دوم این فیلم سینمایی ۱۰ سال از زمان ماجرای اول گذشته است و اتفاقات در شهری فرضی رخ می‌دهد. در “رسوایی ۲” باز هم حاج یوسف (با بازی اکبر عبدی) با چالش‌های مختلفی از طرف اهالی محل روبرو شده و دوباره از جامعه طرد می‌شود. در این فیلم اکبر عبدی، سحر قریشی، محمدرضا شریفی‌نیا، امیر نوری، مهران رجبی، فخرالدین صدیق‌ شریف، رامین راستاد، ابوالفضل همراه، اسماعیل خلج، امین ایمانی به ایفای نقش می‌پردازند.

“بارکد” ساخته مصطفی کیایی در ۲۳ روز نمایش و در اختیار داشتن ۷۰ سالن سینمایی توانست به فروش ۲ میلیارد و ۴۵۰ میلیونی دست یابد.

بهرام رادان، سحر دولتشاهی، پژمان بازغی، بهاره کیان افشار، محسن کیایی و رضا کیانیان در این فیلم بازی می‌کنند. “بارکد” در حقیقت بازگشت دوباره کیایی به عرصه کمدی است. او در دو فیلم قبلی‌‌اش مضامین تلخ اجتماعی را دستمایه ساخت اثرش قرار داده بود. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: پشت هر آدمی داستانی هست و پشت هر داستانی یه آدم، بهتره قبل از هر قضاوتی یکم صبر داشته باشیم.

“آااادت نمی‌کنیم” ساخته ابراهیم ابراهیمیان نیز توانست در ۳۰ روز نمایش و در اختیار داشتن ۳۴ سالن به رقم ۱ میلیارد و ۲۳۴ میلیون تومانی برسد. “آااادت نمی‌کنیم” داستان دو خانواده است که دوستی دیرینه‌ای با یکدیگر دارند ولی به دلایلی درگیر مسائلی می‌شوند. محمدرضا فروتن، ساره بیات، حمیدرضا آذرنگ، پانته‌آ پناهی‌ها و هدیه تهرانی از بازیگران اصلی این فیلم هستند. همچنین شیرین یزدان بخش، حدیث میرامینی و رؤیا حسینی از دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

“ایستاده در غبار” به کارگردانی محمدحسین مهدویان توانست طی ۲۳ روز نمایش و در اختیار داشتن ۳۱ سالن سینمایی ۶۹۰ میلیون تومان بفروشد. این فیلم به تهیه‌کنندگی حبیب‌الله والی‌نژاد و با بازی هادی حجازی فر در نقش احمد متوسلیان و امیرحسین هاشمی، ابراهیم امینی و عماد محمدی روایتگر قصه زندگی احمد متوسلیان است.
در خلاصه داستان “ایستاده در غبار” آمده است: احمد که عصیان نوجوانی‌اش را در سکوت گذرانده، فرمانده لشگری می‌شود که باید در دروازه‌های خرمشهر با دشمن بجنگند اما سرنوشت او فرسنگ‌ها دور از مرز ایران رقم می‌خورد.

منبع: هنرآنلاین

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها