تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۴:۰۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 160229

ویژه برنامه “دستان پرمهر” به مناسبت روز پزشک فردا دوشنبه اول شهریور ماه از ساعت ۱۴ روی آنتن رادیو سلامت می رود.
به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، سارا شریفی، تهیه کننده برنامه دستان مهر توضیح داد: رادیو سلامت ویژه مناسبت هایی با موضوعات سلامت و پزشکی، برنامه هایی با این محوریت روانه آنتن می کند. با توجه به اینکه فردا اول شهریور ماه به نام روز پزشک در تقویم ثبت شده، ما ویژه برنامه ای به این مناسبت با نام دستان پر مهر پخش می کنیم.
وی ادامه داد: این برنامه از ساعت ۱۴ به مدت دو ساعت و نیم روانه آنتن می شود. مسعود خواجه وند و کیانا فرهی گویندگان برنامه هستند. هدف ما در این برنامه قدردانی از کادر درمان و همدلی با آنهاست. همچنین یکی از محورهای مهم برنامه، سوگ است. با شروع کرونا شاهد مرگ و میرهای زیادی بودیم و خیلی از مردم و کادر درمان عزیزان شان را از دست دادند، به همین دلیل به موضوع سوگ در این ایام می پردازیم و اینکه چطور سوگواری کرده و بتوانیم با غم کنار بیایم.
شریفی اشاره کرد: در برنامه دستان پر مهر دکتر رضا دانشمند روانپزشک که در حوزه کرونا و سوگ کار کرده، حضور دارد و در این باره صحبت می کند. همچنین اعضای خانواده کادر درمان در برنامه حضور دارند و از تجربیات شان خواهند گفت. در مجموع محور برنامه این است که روانپزشکان و روانشناسان در این دوره مرگ و میر کرونا چه کارکردهایی برای مردم داشتند و چطور به آنها کمک کردند تا این دوره را پشت سر بگذارند.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها