تاریخ انتشار:۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۴:۱۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 152401

 

دشت خاموش به بخش اصلی جشنواره بین المللی فیلم هنگ کنگ راه یافت.

به گزارش سینماسینما،«آلبرت لی» مدیر جشنواره فیلم هنگ کنگ اعلام کرد؛ چهل و پنجمین دوره این رویداد. طی ۱۲ روز از تاریخ اول تا ۱۲ آوریل ۲۰۲۱ (۱۲ تا ۲۳ فروردین) برگزار خواهد شد و فیلم:
“دشت خاموش” در بخش رقابتی این جشنواره به نمایش درمی آید.جشنواره هنگ کنک به اسکار آسیا معروف است. ” دشت خاموش” به نویسندگی و کارگردانی احمد بهرامی و تهیه کنندگی سعید بشیری می باشد و
علی باقری، فرخ نعمتی، مهدیه نساج، تورج الوند و مجید فرهنگ بازیگران این فیلم هستند.
فیلم «دشت خاموش» علاوه بر کسب سه جایزه از جشنواره ونیز شامل تندیس شیر بهترین فیلم بخش افق ها، جایزه ی انجمن منتقدان بین المللی جهان (فیپرشی) و جایزه اعتماد ملی ایتالیا و کسب جایزه بهترین فیلم از جشنواره ی سابریسو کرواسی، در جشنواره های استکهلم، توکیو، شبهای سیاه تالین، سنگاپور ، وایادولید اسپانیا، فلورانس ایتالیا، و چهار جشنواره کشور هند( کرالا، چنای، پونا، یاشوانت) نیز حضور داشته است.
فیلم “دشت خاموش “، از سوی انجمن مطبوعات خارجی هالیوود (HFPA ) جهت شرکت در شاخه بهترین فیلم خارجی به هفتادوهشتمین دوره مراسم گلدن گلوب معرفی شده بود و احمد بهرامی از طرف (HFPA) جهت شرکت در یک دوره سه هفته ی برای آشنایی با صنعت فیلمسازی امریکا و در ادامه ساخت فیلم به هالیوود دعوت شده است.

فیلم «دشت خاموش» تا کنون حضور پر رنگی در جشنواره های معتبر جهانی داشته و پخش بین المللی آن بر عهده شرکت پرشیا فیلم به مدیریت علی قاسمی است.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها