«وارن بیتی» و «داناوی» که سال گذشته یکی از خجالتآورترین لحظهها در تاریخ جوایز سینمایی اسکار را رقم زدند،امسال نیز جایزه بهترین فیلم را اعطاء میکنند.
به گزارش سینماسینما، «وارن بیتی» و «فی داناوی» بازیگران فیلم معروف «بانی و کلاید» که سال گذشته به مناسبت پنجاهمین سالگرد ساخت این فیلم به عنوان اعطاء کنندگان جایزه بهترین جوایز اسکار انتخاب شدند و در نهایت با اعلام اشتباه فیلم «لالا لند» به جای «مهتاب» به عنوان برنده شاخه جایزه بهترین فیلم حواشی فراوانی ایجاد کردند به احتمال فراوان دوباره برای اعطای این جایزه در مراسم اسکار ۲۰۱۸ حضور مییابند.
هالیوود ریپورتر تائید کرده که این دو چهره سینمایی شب گذشته مشغول تمرین در سالن دالبی تئاتر، محل برگزاری مراسم نودمین دوره جوایز اسکار بودهاند و پیشبینی میشود همچون سال گذشته اعطاء کننده مهمترین جایزه این رویداد سینمایی باشند.
سال گذشته «وارن بیتی» و «فی داناوی» در ابتدا به عنوان برنده شاخه بهترین فیلم معرفی شدند، جالبتر آنکه پس از آمدن عوامل فیلم «لالا لند» به روی صحنه و صحبت کردن مشخص شد، فیلم «مهتاب» ساخته «بری جنکینز» برنده اسکار بهترین بوده است و در نهایت یکی از خجالتآورترین لحظهها در تاریخ جوایز سینمایی اسکار رقم خورد و بویژه این که عوامل فیلم «لالا لند» بسیار از این موضوع آزرده شدند.
در واقع برگزارکنندگان مراسم به جای پاکت بهترین فیلم به اشتباه پاکت حاوی برنده بهترین بازیگر زن (اما استون، لالا لند) را به اعلامکنندگان برنده داده بودند که همین امر با بیدقتی «وارن بیتی» و «فی داناوی» موجب بروز این اشتباه بزرگ شد.
مراسم پایانی جوایز سینمایی اسکار در ساال گذشته با مدت زمان سه ساعت و ۴۹ دقیقه در مجموع ۳۲.۹ میلیون نفر مخاطب تلویزیونی داشت.
مراسم نودمین دوره جوایز سینمایی اسکار روز چهارم مارس ۲۰۱۸ (۱۳ اسفندماه) با اجرای «جیمی کیمل» در دالبی تئاتر لسآنجلس برگزار میشود.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- کارگردانان زن در هالیوود با دست خالی میجنگند
- «علت مرگ: نامعلوم»؛ فیلمی که تماشاگر را میخکوب میکند
- درباره انتخاب نماینده ایران برای معرفی به آکادمی اسکار/ تا خورشیدی بالای سرت، چه وقت دوام بیاورد
- «یک تصادف ساده» به فهرست پنج فیلم فرانسوی برای معرفی به اسکار راه یافت
- در انتخاب فیلم برای اسکار، خانه سینما سرِ پیاز است یا ته پیاز؟!
- اسکار و فیلمهای معرفیشده برای بخش بینالمللی
- کدام فیلم ایرانی برای معرفی به اسکار ۲۰۲۶ شانس بیشتری دارد؟
- جشنوارههای سینمایی و کشف استعدادها
- رئیس جدید آکادمی اسکار انتخاب شد
- آکادمی اسکار بهدنبال ملغمه بینالمللی میگردد؟
- پس از کسب جایزه بهترین بازیگر زن در اسکار ۲۰۲۵/ پیام مایکی مدیسون ستاره «آنورا»، به دمی مور: «عاشقشم»
- نامزدهای اسکار و تصاویرشان/ در آستانه جایزه اسکار نود و هفتم
- نگاهی به انیمیشن کوتاه «در سایه سرو»/ پیرمرد و دریا
- موقعیت سیاسی امروز جهان روی جوایز اسکار فیلم خارجی تاثیر میگذارد؟
- دنزل واشینگتن از دنیای بازیگری خداحافظی میکند
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





