تاریخ انتشار:۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ۱۸:۵۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 148135

کارگردان فیلم سینمایی «اورکا» تاکید کردن علت حضور نداشتن این فیلم در جشنواره ملی فیلم فجر تمام نشدن مراحل فنی است نه مسایل حاشیه ای.

به گزارش سینماسینما، در پی انتشار لیست متقاضیان حضور در سی و نهمین جشنواره ملی فیلم فجر نبودن نام فیلم سینمایی «اورکا» با بازی ترانه علیدوستی در این لیست، خبرهایی مبنی بر حذف فیلم به دلیل یادداشت این بازیگر در سال گذشته و انتقادش از جشنواره منتشر شد.

اما سحر مصیبی کارگردان فیلم گفت: علت شرکت نکردن فیلم در سی و نهمین جشنواره ملی فیلم فجر انجام مراحل فنی و به طور خاص مرحله ویژوآل افکت یا جلوه‌های ویژه آن است.

او ادامه داد: درست است که فیلمبرداری این فیلم سال گذشته به اتمام رسیده است اما از فروردین‌ماه وارد مراحل فنی شده و به علت سنگین بودن جلوه‌های ویژه آن، این مرحله هنوز به پایان نرسیده است.

این کارگردان در پایان اظهار کرد: حضور نداشتن فیلم اصلا به یادداشت سال گذشته ترانه علیدوستی ربطی ندارد، نمی‌دانم چرا برخی خبرگزاری‌ها دوست دارند با چنین شایعاتی خبرهای خود را پر کنند.

ترانه علیدوستی سال گذشته هم‌زمان با نزدیک شدن به جشنواره سی و هشتم با انتشار یادداشتی در فضای مجازی نوشت: «شش سال حتی به عنوان مهمان هم به جشنواره فجر نرفتم. امسال هفتمین سال است. خوشحالم که امروز ماهیت این پروپاگاندای غیرسینمایی و دولتی برای تعداد زیادی از همکارانم روشن شده. با افتخار در کنار آنها، بعد از این هم فجر و افتخاراتش را به اهل خودش واگذار می‌کنم.»

منبع: صبا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها