تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۱:۵۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 153852

فیلم سینمایی «دم غروب، زعفرانیه» به کارگردانی و نویسندگی محمد خراط‌زاده آستیم و تهیه کنندگی عدنان کاپوسیان که فیلم‌برداری آن در سکوت کامل خبری انجام شده، به مرحله تدوین رسید.

به گزارش سینماسینما، به نقل از  مدیر رسانه‌ای پروژه، این اثر اولین تجربه سینمایی «عدنان کاپوسیان» در مقام تهیه‌کننده است که پیش از این کارگردانی و نویسندگی چند فیلم کوتاه و بازی در فیلم‌های «ماه نشان»، «سرقت بی‌نقص»، «فصل فراموشی فریبا»، «من دیوانه نیستم» و … را در کارنامه خود داشته است.

فیلمبرداری «دم غروب، زعفرانیه» که یک ملودرام اجتماعی تکان‌دهنده است از اسفند ماه سال گذشته در خیابان‌های شمال شهر تهران و منطقه زعفرانیه شروع شد و در سحرگاه اولین روز سال ۱۴۰۰ به پایان رسید. این فیلم در حال حاضر با ورود به مراحل فنی تدوین و صداگذاری برای جشنواره جهانی فجر آماده می‌شود.

گروه بازیگران «دم غروب، زعفرانیه» را نازنین کریمی، مهدی زمین پرداز، شروین وحدت، حمیدرضا هدایتی، صابر ناصری، نگین مهدی زاده، نوید مهدی‌زاده، ایمان اخلاقی، با هنرمندی نسیم ادبی و ایمان صفا و با معرفی نجلا نظریان و آیدا رزاق‌زاده تشکیل می‌دهند.

سایر عوامل فیلم عبارتند از:

مدیر تولید: احمد مرادی، مدیر فیلمبرداری: علی محرابی، مدیر صدابرداری و صداگذاری: آرش برومند، مدیر چهره‌پردازی: مهرداد قلی‌پور، طراح صحنه و لباس: سولماز امیرصادقی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: سیاوش درستکار، مدیر تبلیغات و رسانه: فرنوش آباء، منشی صحنه: آزاده جهانبخش، عکاس: عباس بغداد دره‌ئی، اصلاح رنگ و نور: حمیدرضا سبک‌دست، جانشین تهیه‌کننده: اتابک فروزی، مجری طرح: هلدینگ هشت ستاره.

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها